Bukefalos 28 år!

Vad sysslar vi med Del LXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick morfin till slut mot smärtan (så nedanstående text blir lite hoppig och svamlig, men tänkte att ni nog ville veta ändå), eftersom det inte fanns några tecken på att den faktiska förlossningen satt fart (det är "bara" helt vansinniga förvärkar). Så än så länge är fostret fortfarande ett foster, och jag har fått sova lite (om än bara i sittande, för annars minskar hjärtljuden vid varje värk). Dom skulle precis besluta om sövning egentligen, när dom upptäckte att sittande inte påverkade fostret lika mycket som liggande. Och mina infektionsvärden är för stunden stabila. Så man ansåg att mer tid i magen var att föredra.
Jag är helt tokslut på alla sätt och vis, vilket dom vet om. Berättade inatt att jag var beredd att lägga mig på golvet och självdö när det var som värst. Så personligen önskar jag mig att det ändå blir sövning framöver, för jag vägrar gå igenom det här igen där det gör så ont att det känns som att kroppen slits itu var 10-5te minut i flera timmar samtidigt som det inte går framåt ett dugg så det inte finns något slut att se fram emot.

Jag hoppas att du får sova lite nu! Förhoppningsvis slutar de övrjävliga förvärkarna.
 
Fick morfin till slut mot smärtan (så nedanstående text blir lite hoppig och svamlig, men tänkte att ni nog ville veta ändå), eftersom det inte fanns några tecken på att den faktiska förlossningen satt fart (det är "bara" helt vansinniga förvärkar). Så än så länge är fostret fortfarande ett foster, och jag har fått sova lite (om än bara i sittande, för annars minskar hjärtljuden vid varje värk). Dom skulle precis besluta om sövning egentligen, när dom upptäckte att sittande inte påverkade fostret lika mycket som liggande. Och mina infektionsvärden är för stunden stabila. Så man ansåg att mer tid i magen var att föredra.
Jag är helt tokslut på alla sätt och vis, vilket dom vet om. Berättade inatt att jag var beredd att lägga mig på golvet och självdö när det var som värst. Så personligen önskar jag mig att det ändå blir sövning framöver, för jag vägrar gå igenom det här igen där det gör så ont att det känns som att kroppen slits itu var 10-5te minut i flera timmar samtidigt som det inte går framåt ett dugg så det inte finns något slut att se fram emot.
Dom verkar vara väldigt dåliga på din smärtlindring. Finns få saker som sänker en som smärta. Lustgas när det är som värst?
 
Jag har haft ännu en skräpnatt med A som klagat på ont i örat :down: vill typ inte väcka henne och se hur hon mår men det börjar bli dags...
 
Tänk vad skönt det vore att få sova en hel natt nångång.
Att slippa bli väckt av en hund som håller på och larvar sig.
 
Sitter på tåget och läser in mig lite inför seminariet, det blir mest en föreläsning i alla fall men det kan vara bra att ha koll på vad hon pratar om. :D Tänker på @cili och hoppas att hon har fått sova lite och hämtat lite krafter. :heart
 
Sitter här och retar upp mig på sambon.

Vet inte om jag gör en höna av en fjäder eller om jag verkligen har belägg för att bli irriterad vilket just nu resulterar i en surmulen diabetiker.

Bah! Dags att försöka släppa det och ta tag i jobbet
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
14
· Visningar
614
Senast: em76
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 471
F
Tjatter ROPEN SKALLA, 90 DAGAR ÅT ALLA! (Fruktansvärt dålig slogan, men fantasin räckte inte till annat) Tidigare år: 2021 2022 Skamlöst taget...
16 17 18
Svar
357
· Visningar
15 937
Senast: _Elly_
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 529
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp