Bukefalos 28 år!

Vad sysslar vi med, del XV?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch.
sitter med beslutsvånda.
Jag är för sjuk, för trött, för utarbetad för att kunna vara kvar i de organisationssammanhang där jag verkat i så många år. Får inse att jag är en gammal, förvirrad och väldigt trött kvinna utan ork att brinna och vara engagerad. Vad ska jag säga ifrån mig och vad skulle jag kunna ha kvar utan att skämmas för min klena insats.
Livet är inte kul just nu.

KRAM ... sag inte upp dina uppdrag, men ta en paus fran de flesta ett tag sa kommer nog engagemanget tillbaka nar du fatt ordning pa din jobb situation igen.
 
Ett varmt bad skulle vara underbart! Men vi har inget badkar. Och jag har redan duschat. Men efter maten tänker jag i alla fall sätta mig i massagestolen och slå på värmen.

Åh hade hellre haft en massagestol än ett badkar! Detta blir mitt andra bad på 1 år...... Så ofta doppar jag hela min lekamen i ett bad med varmt vatten!
 
Usch.
sitter med beslutsvånda.
Jag är för sjuk, för trött, för utarbetad för att kunna vara kvar i de organisationssammanhang där jag verkat i så många år. Får inse att jag är en gammal, förvirrad och väldigt trött kvinna utan ork att brinna och vara engagerad. Vad ska jag säga ifrån mig och vad skulle jag kunna ha kvar utan att skämmas för min klena insats.
Livet är inte kul just nu.

Stanna kvar där du känner att du mår bra av din insats. Något du kanske ska tänka på är att man ska kunna ha ett liv även på fritiden, det känns som att ditt jobb drar allt för mycket ork och energi från dig och att det är för mycket för din del.

Jag valde själv att avsäga mig mina åtaganden på klubbnivå och distriktsnivå pga att jag kände att jag inte orkade just då. Numera sitter jag på en annan plats i styrelsen på klubbnivå som inte kräver så mycket insats men som ger mig otroligt mycket feel good känsla och som ger mig som person mycket energi och ork att göra det som krävs för att kunna sitta kvar.

Kom ihåg att du bara har ett liv och en kropp :heart
 
Men herregud! Hur mycket grejer har folk egentligen??? Badkar och massagestolar och.... Vart ska det sluta?
Vill också ha ett badkar.. Har aldrig förstått folk som har badkar och INTE ANVÄNDER DEM!!!!! :rage:
Vårt pyttelilla badrum måste göras om om några år, då ska vi ta bort den totalt inödiga lilla hallen utanför så det går att få in ett badkar. LÄÄÄÄNNNGGGGGTAR!
Får nöja mig med ett fotbad ikväll..
 
Söndag = barnet får tid till ett riktigt bad, inte bara någon snabbvariant. Jag känner mig lite handfallen när jag inte måste sitta i badrummet med henne, så jag fastnade på köksgolvet :confused: :banghead: ;)
 
Vill också ha ett badkar.. Har aldrig förstått folk som har badkar och INTE ANVÄNDER DEM!!!!! :rage:
Vårt pyttelilla badrum måste göras om om några år, då ska vi ta bort den totalt inödiga lilla hallen utanför så det går att få in ett badkar. LÄÄÄÄNNNGGGGGTAR!
Får nöja mig med ett fotbad ikväll..
Äntligen någon som förstår!
12118870_10207688027069111_1817297531140705148_n.jpg
 
Vill också ha ett badkar.. Har aldrig förstått folk som har badkar och INTE ANVÄNDER DEM!!!!! :rage:
Vårt pyttelilla badrum måste göras om om några år, då ska vi ta bort den totalt inödiga lilla hallen utanför så det går att få in ett badkar. LÄÄÄÄNNNGGGGGTAR!
Får nöja mig med ett fotbad ikväll..

Jag använder aldrig mitt badkar :angel:
 
Vill också ha ett badkar.. Har aldrig förstått folk som har badkar och INTE ANVÄNDER DEM!!!!! :rage:
Vårt pyttelilla badrum måste göras om om några år, då ska vi ta bort den totalt inödiga lilla hallen utanför så det går att få in ett badkar. LÄÄÄÄNNNGGGGGTAR!
Får nöja mig med ett fotbad ikväll..


Hade jag haft pengar hade jag satsat på ett sånt här badkar
yh-905l-vanster-475x583.jpeg


Då hade jag fått bastu, massage, duschkabin och badkar på samma yta som ett vanligt sketet emaljerat badkar :love:
 
@aprilmaj finns det ingen fontän i närheten? Vet av erfarenhet att det blir ganska bra med skum i dom också med hjälp av lite diskmedel.... Det var en årlig tradtion av mig och en bekant när vi var unga och ansvarslösa :angel:

Fast det kanske bli ett lite kallt bad :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
292
Senast: Amha
·
Hundträning Ser att det inte finns någon sån här tråd (finns säkert längre bak i flödet men men). Vad tränar ni för funktionell träning och vad för...
Svar
9
· Visningar
609
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 170
Senast: Norma
·
Hundavel & Ras Om allt går som jag vill kommer jag skaffa valp nästa år och planerar för fullt för vilken ras jag ska välja. Har idag en jaktgolden...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 272
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp