Bukefalos 28 år!

Vad sysslar vi med, del XV?

Status
Stängd för vidare inlägg.
@aprilmaj finns det ingen fontän i närheten? Vet av erfarenhet att det blir ganska bra med skum i dom också med hjälp av lite diskmedel.... Det var en årlig tradtion av mig och en bekant när vi var unga och ansvarslösa :angel:

Fast det kanske bli ett lite kallt bad :nailbiting:
Tyst! Stör ej, jag badar.

DSC_0053.JPG
 
Vad ska jag göra nu? Ligga kvar i sängen och lyssna på bok? Gå upp och sätta på en film och färglägga?
 
Vi kan byta rakt av! Men jag är snäll så jag slänger även in en katt i bytet! Ja du läste rätt! Du får en KATT också! Ett badkar och en katt för bara en massagestol! Helt otroliiiiiiigt bra!

Skicka bara ett Pm så är allt det ditt!
Jag har redan två katter, så jag behåller nog stolen. :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag planerar att flytta till Stockholm eller någonstans i närheten, tidigast den 1/12, och alternativet att hyra en omöblerad lägenhet...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Amha
·
Hundträning Ser att det inte finns någon sån här tråd (finns säkert längre bak i flödet men men). Vad tränar ni för funktionell träning och vad för...
Svar
9
· Visningar
609
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 170
Senast: Norma
·
Hundavel & Ras Om allt går som jag vill kommer jag skaffa valp nästa år och planerar för fullt för vilken ras jag ska välja. Har idag en jaktgolden...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 272
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp