Bukefalos 28 år!

Vad sysslar vi med, del XV?

Status
Stängd för vidare inlägg.
bjöd in en random motståndare i wordfeud. Då ingen uppenbarade sig la jag ifrån mig telefonen en stund.

Återkommer och hittar ett nytt spel. Motståndaren har sänt TRE mess i chatten.
4.40 PM, gurra.46: Kör nu bög

4.42 PM, gurra.46: Resigna fitta

4.44 PM, gurra.46: Din fitta


Vad är det med folk?
 
Nu har gurra.46 kompletterat med
Dum hora.
Skickat 4 51.


...jag har ett totalt könsneutralt alias på wordfeud. För att slippa sånt där. Men det hjälper tydligen inte.
 
"Om fyra månader kan du kanske gå promenader igen"
Idag, knappt 1,5 mån efter olyckan gick jag en promenad på 2,5 km och bara njöt av det underbara vädret, friskluften och min egen förträfflighet :banana:

Med mig hem hade jag en påse, en stor påse, godis.
INTE mitt fel att det finns en godisbutik 1 km+härifrån! Var förvisso inte alls sugen på godis, men kände att det var ett bra mål att gå dit.

Det var först på hemvägen, när jag bar på påsen, som jag insåg att jag glömt axelortosen.

Men det gick i princip bra ändå :banana:
 
"Om fyra månader kan du kanske gå promenader igen"
Idag, knappt 1,5 mån efter olyckan gick jag en promenad på 2,5 km och bara njöt av det underbara vädret, friskluften och min egen förträfflighet :banana:

Med mig hem hade jag en påse, en stor påse, godis.
INTE mitt fel att det finns en godisbutik 1 km+härifrån! Var förvisso inte alls sugen på godis, men kände att det var ett bra mål att gå dit.

Det var först på hemvägen, när jag bar på påsen, som jag insåg att jag glömt axelortosen.

Men det gick i princip bra ändå :banana:
Heja dig :bow::bump::banana:
 
Maten står i ugnen, hästen är motionerad och toaletterna är rena. Ett gott dagsverke. Har dessutom hämtat hem tonåringen från kompisen där hon sov inatt.
 
Oh no! Men du vet väl om att det är känt att varma skumbad hjälper mot den sjukdomen!
Ser inget

reino.jpg
 
Ett varmt bad skulle vara underbart! Men vi har inget badkar. Och jag har redan duschat. Men efter maten tänker jag i alla fall sätta mig i massagestolen och slå på värmen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 140
Senast: Norma
·
Hundavel & Ras Om allt går som jag vill kommer jag skaffa valp nästa år och planerar för fullt för vilken ras jag ska välja. Har idag en jaktgolden...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 201
Senast: hastflicka
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
762
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
67 286
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp