Vad sysslas det med? Del LXXVIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
I backspegeln borde jag ha jobbat hemifrån idag istället för att åka till Uppsala i snökaos. Jag tappade räkningen över alla krockade bilar på vägen. Lyckligtvis kom jag före den värsta krocken som nu helt blockerar E4 mellan Stockholm och Uppsala. Varför lär sig inte folk att man inte kan köra som vanligt när det blåser snörök och det är 10 cm snömodd och snösträngar på vägarna? Det går liksom inte att saxa sig fram i full fart mellan filerna då. Varför lär sig inte folk att hålla avstånd?
 
Var det roligt? Jag och sambon kanske ska åka över till Danmark i sommar.
Jadå, men snordyrt... Fast vi hade ju trevligt även om vi inte åkte de största vattenrutschkanorna. Dels var det väldigt lång kö och dels så var man tvungen att åka två och två, och jag hade ingen att åka med. Men vi gillade vågpoolen massor, och varma utepoolen. Det fanns också en rutschkana som gick utomhus som stannade halvvägs så man kunde hoppa av eller på vid varma utepoolen. Lekpoolerna var roliga.
Inträde för oss, två vuxna och ett barn gick på ca 1000:- för bara bad en dag, och det var exklusive mat. Man fick inte ha med egen mat in heller utan var tvungen att köpa i deras kiosker.
Om ni åker så se till att ha ett betalkort som har bara Debitbetalning eftersom det läggs på nån % på beloppet vid betalning med ett kreditkort (även om du inte använder krediten).
 
I backspegeln borde jag ha jobbat hemifrån idag istället för att åka till Uppsala i snökaos. Jag tappade räkningen över alla krockade bilar på vägen. Lyckligtvis kom jag före den värsta krocken som nu helt blockerar E4 mellan Stockholm och Uppsala. Varför lär sig inte folk att man inte kan köra som vanligt när det blåser snörök och det är 10 cm snömodd och snösträngar på vägarna? Det går liksom inte att saxa sig fram i full fart mellan filerna då. Varför lär sig inte folk att hålla avstånd?
Mmm... Det känns nästan som att min telefon är läskigt tyst just nu... Tack och lov så har jag bara en bil på väg till sthlm!
 
Väntar på att vc ska ringa tillbaka, har masdor jag borde göra egentligen men vill helst bara sova hela dan
 
I backspegeln borde jag ha jobbat hemifrån idag istället för att åka till Uppsala i snökaos. Jag tappade räkningen över alla krockade bilar på vägen. Lyckligtvis kom jag före den värsta krocken som nu helt blockerar E4 mellan Stockholm och Uppsala. Varför lär sig inte folk att man inte kan köra som vanligt när det blåser snörök och det är 10 cm snömodd och snösträngar på vägarna? Det går liksom inte att saxa sig fram i full fart mellan filerna då. Varför lär sig inte folk att hålla avstånd?
Folk är dumma i huvudet, jag har fyrhjulsdrift och bra däck, men det gäller ändå att ta det lugnt när det är sånt väder.
 
Jadå, men snordyrt... Fast vi hade ju trevligt även om vi inte åkte de största vattenrutschkanorna. Dels var det väldigt lång kö och dels så var man tvungen att åka två och två, och jag hade ingen att åka med. Men vi gillade vågpoolen massor, och varma utepoolen. Det fanns också en rutschkana som gick utomhus som stannade halvvägs så man kunde hoppa av eller på vid varma utepoolen. Lekpoolerna var roliga.
Inträde för oss, två vuxna och ett barn gick på ca 1000:- för bara bad en dag, och det var exklusive mat. Man fick inte ha med egen mat in heller utan var tvungen att köpa i deras kiosker.
Om ni åker så se till att ha ett betalkort som har bara Debitbetalning eftersom det läggs på nån % på beloppet vid betalning med ett kreditkort (även om du inte använder krediten).
Okej!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har googlat tapeter så de sprutar ur öronen! Men vill se fler, tycker det är svårt att hitta lite roliga, (färg)glada tapeter som...
Svar
15
· Visningar
768
Senast: Ajda
·
Ekonomi & Juridik Nu när ekonomin är som den är i landet, så funderar jag på om byteshandel möjligen kommer att öka? Vad tror ni? Vad har ni för...
Svar
1
· Visningar
1 104
Kultur Har en städhelg framför mig och är i akut behov av en ljudbok för motivation och sällskap. Helst engelska titlar pga Audible...
2
Svar
21
· Visningar
1 002
Senast: Caoimhe
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 103
Senast: Norma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ultraljud
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp