Väldigt smal kaninunge

Den har gått upp lite i vikt.

Hur går det? har ni hittat ägaren? jag vet hur hemskt det är att mista ett älskat husdjur och jag önskar ingen att det ska hända! Sen är det tyvärr inte så många som kan sina märknings-nummer utantill.. om du har lust får du väldigt gärna PM:a numret till mig så kan jag kanske hjälpa dig (vi ska till veterinären i veckan och vaccinera våran kanin så jag kan be henne kolla upp numret!) lycka till med viktuppgång och ägarletande!
 
Hur går det? har ni hittat ägaren? jag vet hur hemskt det är att mista ett älskat husdjur och jag önskar ingen att det ska hända! Sen är det tyvärr inte så många som kan sina märknings-nummer utantill.. om du har lust får du väldigt gärna PM:a numret till mig så kan jag kanske hjälpa dig (vi ska till veterinären i veckan och vaccinera våran kanin så jag kan be henne kolla upp numret!) lycka till med viktuppgång och ägarletande!

Det går bra! Han har gått upp lite och äter mer.
Men vi har inte hittat en ägare. Kaninen har bara ett kullnummer och inget uppfödarnummer.
Tack! :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
1 615
Senast: Icfafn
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 573
Senast: Ajda
·
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
5 759
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Min 12-årige Irish Cob valack fick kolik söndag kväll. Igen. Han fick kolik tre gånger förra hösten (stod uppstallad i Frankrike) -...
Svar
5
· Visningar
2 716
Senast: Egonson_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp