Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Men vi fick ju gå på tipsrunda iaf ;)

Det blir ingen tävling! Pratade med en av dom tävlingsansvariga idag och hon sa att tävlingen blev inställd pga för få anmälda. Tror hon sa att det var 8 ekipage anmälda eller nått sånt. Tråkigt :crazy:

Men spännande med boendet. Lycka till, jag håller en tumme!
 
Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Magsjuka satt stopp för allt tittande.. :crazy: Får hoppas det finns kvar, så kanske vi kan kolla nästa helg.
Trist att det inte blev nån tävling! Verkar vara mycket motgångar för SWR.. De försöker ju verkligen!
 
Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Åh fy så jobbigt. Magsjuka är ju verkligen ingen hit :(
Ja men det verkar ju vara så på flera ställen. Alla tävlingar i värmland har blivit inställda hittills iår. Jättetråkigt!
Men hon sa iaf att dom skulle ha en träningstävling senare i höst, då ska jag nog försöka åka med ungbesten :)
 
Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Då ska jag se om inte jag kan vara med och tävla! Även om vi är helt ur form just nu :D Det kommer väl upp på hemsidan antar jag, de har varit väldigt bra med att uppdatera.
 
Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Ja jag tror det stod i kalendern redan :) Får verkligen hoppas den blir av!
Hade också tänk fara till LBwesterns träningstävling i Uddevalla i oktober, man måste ju ta alla chanser man kan ;)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Den 7 Februari 2023 ändrade jag mitt liv för alltid. Jag gick upp för en bro som en man kom ner som kvinna. Det var en ganska kall...
13 14 15
Svar
298
· Visningar
38 830
Senast: Gimlan
·
Övr. Barn Jag har en äldre vän som sagt rakt ut att jag inte ska ha några barn med motiveringen att jag alltid är trött. (Vilket inte ens...
Svar
6
· Visningar
1 046
Hästmänniskan Vad gör man om man blir utbränd av omständigheter kring sin häst och bästa vän? Vad gör man när man inte vill vakna till nästa dag då...
Svar
5
· Visningar
1 118
Senast: Squie
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 998
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp