Bukefalos 28 år!

Världscupfinalen Las Vegas

Kul final.
Frågor:
Varför fixade de inte Valegros nosgrimma innan start?
Vad var Isabell så arg på i ryttargången?
Varför blev Steffen utesluten? missade det
Tänkte också på nosgrimman!

Och varför diskade dom han som kom fyra? Dom nämnde inget.
 
Gissa vem som inte kunde sitta framför TV:n och titta :( Och inte hittar jag något på svt play nu heller...
 
Hennes häst blev ju rädd för något inne på banan och började backa. Nåt måste ha hänt inne på banan som hon inte tyckte var rättvist. Min teori i alla fall

/Lizzie

På eurodressage står det att hästen skyggade för bucklan som stod upplyst i nåt hörn.
 
Nu har jag tagit mig igenom hela finalen också :)

Som vanligt är Valegro fantastisk (och jag älskar filmmusiken). Märkligt att ingen av de svenska kommentatorerna uppmärksammade att Steffen var bortplockad från resultatlistan.

Det hade varit intressant att se protokollen på den här nivån!
 
Men var det inte många hästar som reagerade på den där bucklan? Jag tyckte var och varannan skyggade för den? För den var ju duktigt upplyst och blänkte förmodligen kraftigt
Och satt kommentatorerna och sov lite emellanåt kanske :angel:
 
Har tagit mig genom så pass långt att det är fyra ekipage kvar. Synd på Paulindas missar, älskar ekipaget! Hittills är ändå mi favorit Mr X! Vilken avspändhet han visade! Nu är det älsklingsValegro!
 

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 139
Senast: Karro-Lina
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
523
Senast: Takire
·
Hundhälsa Min 10-åriga dvärgpinscher hanterar inte sitt nya liv i småbarnsfamilj så väl, utan visar tecken på stress. Han är skrälligare än...
2
Svar
23
· Visningar
2 853
Senast: Lingon
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 271
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp