Bukefalos 28 år!

Världscupfinalen Las Vegas

Tror inte det var bucklan Isabell var arg på. Hon är för rutinerad för att skylla på sån skit. Den stod ju där för alla och man fick rida runt inne på banan innan. Det måste ha hänt något efteråt i stallgången.
 
Kan det inte varit den där kameran som rörde sig fram och tillbaka i ett draperi? Det kan ju varit så att de bara stod där när de övade men rörde sig under ritterna och skrämde hästarna därför?
 
Eller så var det en blomma som bytts ut från träningen, kanske med en annan färg :p:angel:

Observera ironin med viss substans av verklighet då det hände på GHS för några år sedan, en annan ryttare men likväl så var blommans färg orsaken (enligt ryttaren) till att hästen skyggade.
 
@KrullTroll Hahaha jag hade tänkt skriva att hon är mer proffsig än ryttaren som skällde på blommorna..... :p

*kl*
Jag menar att de fick rida runt inne på banan innan startsignal eftersom arenan är så liten. Jag är så nyfiken så jag dör vad hon var så arg på hahahaha
 
Jag tror som ni andra att även om hästen reagerade på pokalen så var det nog inte det hon var irriterad på. Ingen som snappat upp nåt i sociala medier? Jag är också himla nyfiken :p
 

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 139
Senast: Karro-Lina
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
523
Senast: Takire
·
Hundhälsa Min 10-åriga dvärgpinscher hanterar inte sitt nya liv i småbarnsfamilj så väl, utan visar tecken på stress. Han är skrälligare än...
2
Svar
23
· Visningar
2 853
Senast: Lingon
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 271
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp