Vågar man en till?

Sv: Vågar man en till?

Med den attityden kan du gå och hänga i nån annan tråd.

Har inte gett upp mitt liv och knappt ändrat något i mina dagliga rutiner. Varför skulle jag? Jag har bara lagt in mer kärlek och mys i mitt liv egentligen och det är det bästa för barnen. De får rutiner från dag ett för de växer upp med rutiner.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vågar man en till?

Ja jag anser då att man inte ska ge upp sitt eget liv och bara leva för barnen, det blir ingen lycklig av i längden.... Allt det där gulli-pluttandet är ju helt makalöst.... Aja har man så lite att göra å inte vet att det fins nåt som heter preventivmedel så lycka till!!! :angel:


Men gud vad löjligt.

Du lider knappast av att andra väljer att leva för sina barn, det är upp till var och en.
 
Sv: Vågar man en till?

Personen har skrivit 4 inlägg totalt och alla lika fjantigt elaka och dåliga. Snacka vem som inte har ett liv? ;)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 842
Gravid - 1år Hemligt nick, o om nån klarar ut vem jag är så snälla outa det inte ;)! Jag är tidigt (v6) gravid med vad som om allt går bra blir vårt...
Svar
4
· Visningar
1 336
Senast: Sar
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
5 780
Senast: paradiset
·
Övr. Barn Hade en diskussion med en person om just detta, hennes mamma lämnade alltid yngsta sonen ensam hemma då hon gick över till grannen för...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
23 389
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp