Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
En av mina bästa vänner får hem en mellanpudelvalp i mitten av Juli. Ska bli så roligt! Hon har verkligen gjort sin hemläxa, så det kan ju inte blir annat än perfekt. En liten hane ska hon ha :D
Ska bli så kul, den pudeln kommer få ett himla roligt liv :love:
 
Är rätt nöjd med Leo då han är nästan rumsren och då är det olyckor som händer man han talar alltid om då han ska ut .Har blivit lite bättre med bitandet men katten och han rullar runt på golvet hela dagarna och biter och trycker ner varandra i golvet .
Blev uppring idag från Agria då jag inte haft en tanke på försäkring men tyckte den var lite dyr eller om jag inte hänger med i priserna betalar 1200 för katten men dom skulle ha 2800 för leo .Vilka försäkringsbolag har ni andra på era valpar och vad är priset .Vad jag förstått så är priserna olika på olika raser
 
Har du klivit in en valphage full med sexveckors BC-valpar? Sticks är i underkant. Det är mer att likna med att bli genomstungen med svärd. Genom hälsenan.

Fy fan vad dom bits alltså. Har aldrig varit men om något värre när det gäller att bitas.
 
Är rätt nöjd med Leo då han är nästan rumsren och då är det olyckor som händer man han talar alltid om då han ska ut .Har blivit lite bättre med bitandet men katten och han rullar runt på golvet hela dagarna och biter och trycker ner varandra i golvet .
Blev uppring idag från Agria då jag inte haft en tanke på försäkring men tyckte den var lite dyr eller om jag inte hänger med i priserna betalar 1200 för katten men dom skulle ha 2800 för leo .Vilka försäkringsbolag har ni andra på era valpar och vad är priset .Vad jag förstått så är priserna olika på olika raser
Vilket som helst som inte heter Agria :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: Nordthor
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 881
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 235
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Vilken hundras hade ni rekommenderat för räddningsarbete/personsök om ni fick välja? Några kriterier är: hunden måste gilla sökarbete...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 291
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp