Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ni vet när man tackar nej till en valp från en kull man egentligen verkligen tror på. Så måste man plågas igenom alla dessa valpbilder och dessutom se att valparna har fått världens snyggaste namn :rage:

En valp har dessutom fått ett namn där mitt tilltänkta valpnamn är en del(!!!) av stamtavlenamnet. VARFÖR :cry:
 
Ni vet när man tackar nej till en valp från en kull man egentligen verkligen tror på. Så måste man plågas igenom alla dessa valpbilder och dessutom se att valparna har fått världens snyggaste namn :rage:

En valp har dessutom fått ett namn där mitt tilltänkta valpnamn är en del(!!!) av stamtavlenamnet. VARFÖR :cry:
Varför tackade du nej? :o Eller det kanske du har skrivit redan men jag är lite senil (:angel:)
 
Jag är hos valparna och bästa mammahund:love: Tyvärr är det bara 4 valpar då en fick avlivas pga gomspalt:cry:Men dom andra valparna är tjocka, fina och helt ljuvliga! Mammahunds dotter & hennes valpar är också helt ljuvliga!

Fina morsor, ljuvliga valpar, söta lamm & vallning med min andra hund! Behöver man verkligen åka hem o jobba? :cautious:
 
Jag är hos valparna och bästa mammahund:love: Tyvärr är det bara 4 valpar då en fick avlivas pga gomspalt:cry:Men dom andra valparna är tjocka, fina och helt ljuvliga! Mammahunds dotter & hennes valpar är också helt ljuvliga!

Fina morsor, ljuvliga valpar, söta lamm & vallning med min andra hund! Behöver man verkligen åka hem o jobba? :cautious:
Nä. Man KAN jobba med sånt. Behövs massa lammare ;)
 
Xana med kompisen och förebilden Chanel.


30688855_1515830595181783_8236559534882029568_n.jpg
 
Ingen valp till mig i kullen jag var intresserad av, supermånga som var intresserade så valparna kommer gå till tidigare valpköpare och folk som stått i kö länge. Tröstar mig själv med att kika på tränade hundar istället. :rofl:
 
Ingen valp till mig i kullen jag var intresserad av, supermånga som var intresserade så valparna kommer gå till tidigare valpköpare och folk som stått i kö länge. Tröstar mig själv med att kika på tränade hundar istället. :rofl:

Trist! Känner lite likadant nu angående kullen jag står i kö på. Trots att det länge känts lovande så börjar hoppet försvinna lite, mååånga intresserade som köpt hund hos uppfödare innan eller som haft rasen innan och kunnat "bevisa sig" så att säga. Inte lätt, men man förstår ju ändå. :meh:

Hur går det för dig @Fisherling förresten, du borde få veta något snart?:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
Svar
10
· Visningar
1 116
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 975
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 690
Senast: Vovve
·
Hundavel & Ras Finns det någon anledning till att man tar så många kullar på en gång? Vill man inte utvärdera först?
2
Svar
23
· Visningar
333
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra
  • Guldhamster ungar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp