Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite udda bild
20231130_094442.jpg
 
Kl 07 anlände valp nr 3 en liten kille som fått namnet Koda o e kullbror till mina två andra valpar :love: Lite stressad o rädd efter allt som hänt senaste dygnen men nu e han hemma o får komma till ro
 

Bifogade filer

  • IMG_6444.jpeg
    IMG_6444.jpeg
    170,9 KB · Visningar: 78
I ”sista minuten” kan jag med göra inlägg i den här tråden, för i går hämtade jag hem min 2023-valp 🥰! En Australian Shepherd-tik, från en kull jag väntat på i flera år 😁! Och jag är så himla glad 😍!

15A47952-483A-495F-BEAC-113C66856C01.jpeg


Nästan 10 år sen jag hade valp i huset (de senaste hundarna har varit 1,5-2 år gamla när de landat här), så det här ska bli spännande 👏!
 
I ”sista minuten” kan jag med göra inlägg i den här tråden, för i går hämtade jag hem min 2023-valp 🥰! En Australian Shepherd-tik, från en kull jag väntat på i flera år 😁! Och jag är så himla glad 😍!

Visa bifogad fil 133254

Nästan 10 år sen jag hade valp i huset (de senaste hundarna har varit 1,5-2 år gamla när de landat här), så det här ska bli spännande 👏!
Men snutte 😍
 
I ”sista minuten” kan jag med göra inlägg i den här tråden, för i går hämtade jag hem min 2023-valp 🥰! En Australian Shepherd-tik, från en kull jag väntat på i flera år 😁! Och jag är så himla glad 😍!

Visa bifogad fil 133254

Nästan 10 år sen jag hade valp i huset (de senaste hundarna har varit 1,5-2 år gamla när de landat här), så det här ska bli spännande 👏!
Aussievalpar ser alltid så overkligt söta ut i den färgen.
 
I ”sista minuten” kan jag med göra inlägg i den här tråden, för i går hämtade jag hem min 2023-valp 🥰! En Australian Shepherd-tik, från en kull jag väntat på i flera år 😁! Och jag är så himla glad 😍!

Visa bifogad fil 133254

Nästan 10 år sen jag hade valp i huset (de senaste hundarna har varit 1,5-2 år gamla när de landat här), så det här ska bli spännande 👏!

Men jösses! :love:
 
I ”sista minuten” kan jag med göra inlägg i den här tråden, för i går hämtade jag hem min 2023-valp 🥰! En Australian Shepherd-tik, från en kull jag väntat på i flera år 😁! Och jag är så himla glad 😍!

Visa bifogad fil 133254

Nästan 10 år sen jag hade valp i huset (de senaste hundarna har varit 1,5-2 år gamla när de landat här), så det här ska bli spännande 👏!
Har följt kullen på FB, så himla fina 🤩😍 Kul att det blev en Buke-valp 🐾
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 211
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 227
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 566
Senast: Calmiche
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 387
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp