Varför tävlar du??

Sv: Varför tävlar du??

Svaret på båda frågorna är NEJ ;)

Jag tävlar för att få ett kvitto på vad som funkar/behöver övas mer på innan vi går vidare i utbildningen och som ett led i utbildningen då det är ny miljö och massor av hästar/folk och annat att titta på (miljöträning).

Jag bestämmer i förväg efter våra förutsättningar vad som är godkänt/ok som resultat och vilka mål vi ska ha. Det brukar bero på förutsättningarna och svårighetsgraden på det vi ska utföra samt dagsformen...på både mig och hästen.

Jag tror att jag har vuxit ur "vill vinna" tiden sen jag slutade tävla ponny (och mot mina kompisar)...Skulle jag råka bli placerad så är det såklart jättekul men pålle gillar inte ärevarv så....
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
425
Senast: hamilton1
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
843
Senast: Krumben
·
Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
772
Senast: Nova123
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 413
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp