Bukefalos 28 år!

Vårföräldrar 2013! #5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårföräldrar 2013! #5

Haha, Alva är nog värst i familjen även här. Sambon försökte dock skylla en rap på henne igår men då hade jag henne hos mig och sambon lite längre bort så den lyckades han inte med! :D

Zews: Jobbigt med blödningar! Du och pan har skrämt mig inför min nästa mens... :crazy:

Kl
Dags att promenera ner till centrum. Alva behöver en solhatt, jag behöver lite fint att ha på mig i morgon på studentfest, jag och Alva ska ha solkräm (vet inte hur vi kommer sitta i morrn och bvc rekommenderade solkräm om man inte kan skydda ordentligt). Bränt mig rejält så nu är det nog dags att för första gången på flera år skydda sig mot solen... Bättre sent än aldrig. Jag försöker vara så himla noga med Alva men mig är skitsamma ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
19 554
Senast: Mineur
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 684
Senast: Rie
·
  • Låst
Gravid - 1år Eftersom vi fyllt den gamla tråden startar jag en ny. Kopierar in vad jag tror är den senaste listan. Mars 28/2, KarinStarfighter, 33...
102 103 104
Svar
2 071
· Visningar
112 348
Senast: lillebill
·
Gravid - 1år Eftersom som ingen annan startat en ny tråd om våra bebisar kommer det en här :D Tror detta är senaste listan från förra tråden...
34 35 36
Svar
707
· Visningar
43 594
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp