Vårmammor 2010 del 12! <3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårmammor 2010 del 12! :heart

Isabella har egentligen varit på väldigt bra humör idag men ändå så började jag vid kl. 13 och längtade efter att M skulle komma hem :o
 
Sv: Vårmammor 2010 del 12! :heart

Här är en ny födelsedagslista btw


Januari
15/1 uva - första barnet - pojke (18/4)

Mars
1/3 Svartfot - första barnet - flicka (8/3)
8/3 Arabis - pojke, (9/3)
9/3 Doris - pojke (11/3)

April
5/4 Oregano - första barnet - pojke (10/4)
12/4 Mikan - pojke (31/3)
13/4 - Juzzzen- första barnet - flicka (15/4)
13/4 _saga_ - första barnet - flicka (23/4)
17/4 Cattan - första barnet - pojke (31/3)
23/4 zask - första barnet - pojke (28/4)
21/4 Lottch - första barnet - flicka (20/4)
26/4 Zody - första barnet - flicka (14/4)
27/4 Macken22 - första barnet - flicka (7/6)
28/4 Viv - första barnet - pojke (2/5)

Maj
3/5 AKB - första barnet - pojke (17/4)
5/5 Michellan95 - första barnet - flicka (6/5)
10/5 Western_Ivy - första barnet - flicka (21/6)
11/5 Ia* - andra barnet – flicka (12/5)
21/5 EmelieR - första barnet - flicka (2/6)
22/5 Cyllene - första barnet - pojke (12/5)
23/5 Emmah.S - första barnet - pojke, (15/5)
28/5 Magzzan - första barnet - pojke (24/5)
28/5 Armani__ - första barnet - pojke (27/5)

Juni
7/6 Zazzarazz – första barnet – flicka
20/6 Kaktusblomma – första barnet – flicka


Juli
9/7 Modett - första barnet - pojke (25/6)

28/7 aneka - första barnet - pojke (23/7)

Aug
26/8 Bollen - andra barnet - flicka (22/8)
 
Sv: Vårmammor 2010 del 12! :heart

Suck lyckades radera hela mitt inlägg..

Våran grupp täcker snart in hela året!

Oregano, Jag längtar med till sambon kommer hem. Han slutar fyra och skulle handla lite sen. Jag har gått hemma hela dagen med en snorig, dreglande gnällig Alexander. Jag är med nersnorad och nerdreglad. jag vill ut i skogen med hunden utan att behöva dra en barnvagn genom leran!

A är lite bättre idag, men det är värsta bråket varenda gång han ska ha kåvepeninet. Sov lite lugnare inatt så jag hoppas verkligen att han är ännu piggare imorgon så jag kan åka iväg och sova på hotell :laugh:
Har klädproblem dock, har bara mammajeans som sitter bra. Får se om jag hittar något som jag kan ha på kvällen. Byxor är svårast, tunika eller skjorta finns alltid som funkar trots magen.
I vanliga byxor ser jag bara tjock (are) ut än vad jag är, de delar upp min svullna mage så det ser ut som bilringar. I mammabyxorna så får jag iaf en gravidmage = mkt bättre :D
 
Sv: Vårmammor 2010 del 12! :heart

Ja, precis. I mitt fall är det nog för att jag är lite rädd för döden och det är så definitivt. Det går liksom inte att återkalla.
 
Sv: Vårmammor 2010 del 12! :heart

Jag försöker förtränga det. Händer att jag får värsta panikattackerna när jag börjar fundera på saken. (kan inte en skriva det) speciellt om jag börjar fundera på natten :(
 
Sv: Vårmammor 2010 del 12! :heart

Här är det också snorigt och högre temp, men inte riktigt feber än. Hon är ganska pigg iaf, lite mer gnällig bara.
Hur länge till ska han ha kåvepeninet? Håller tummarna för att han är piggare imorgon så du kan åka iväg och slappna av.
 
Sv: Vårmammor 2010 del 12! :heart

Sammanlagt ska han ha det i 5 dagar, så efter idag är det tre kvar. Att de inte kommit på något som inte måste smaka så förbannat illa!
 
Sv: Vårmammor 2010 del 12! :heart

Du kanske kan ta bort de som inte längre skriver i tråden? Tycker jag iaf. :p

Kl
Det blev ingen promenad. Ska istället laga Thailändsk fisksoppa för att fördriva tiden lite. Sen har jag beställt ostbågar till kvällen. :D Det var i Eskilstuna han skulle spela hockey! Ända till kl 20! Jag som trodde det var i stan och att han skulle vara hemma till 20. :grin: Men skit samma. Då sover Vilgot och bara jag får mina ostbågar så är jag nöjd.
 
Sv: Vårmammor 2010 del 12! :heart

Mmm... jag har tänkt på det men samtidigt så är det bara 3 st och man vet ju inte vilka som finns ute i kulisserna. Vad tycker ni andra?
 
Sv: Vårmammor 2010 del 12! :heart

Jag försöker förtränga det. Händer att jag får värsta panikattackerna när jag börjar fundera på saken. (kan inte en skriva det) speciellt om jag börjar fundera på natten :(

Usch å fy ja. Jag förtränger allt som har med det att göra. Skulle jag mot förmodan tänka på det på kvällen så är hela natten förstörd. Då kan jag inte somna senare på kvällen. Och måste förse mig med massor av saker att göra och helst lyssna på hög musik osv. :crazy: usch jag vill verkligen inte prata om det, än mindre tänka på det.
 
Sv: Vårmammor 2010 del 12! :heart

*kl*

Ibland blir jag så less på mig själv.

Åkte in till stan för att handla, går runt på affären och tänker att det var något jag skulle köpa, men kom inte på vad det var - förrän nu när jag satte mig på toaletten och skulle ta toapapper... :grin: suuuck!
 
Sv: Vårmammor 2010 del 12! :heart

*kl*

Vad ska alla hitta på i helgen då?

Själv ska i in till stan och rasta Sandra :p måste ju få komma hemifrån lite...
Sen behöver vi köpa någon form av halksockor/mockasiner till Mikaela.

Ja, och så måste jag ju posta SB-paketet, har dock inte kommit på vad jag ska lämna för ledtråd :D
 
Sv: Vårmammor 2010 del 12! :heart

Ta hem shopshop-appen om du inte redan har den. Den är kanonbra och den använder jag precis alltid när jag handlar. Eftersom iPhonen aldrig är långt borta så skriver jag in där så fort jag kommer på något jag ska köpa. Fast jag erkänner att jag ibland struntar i det eftersom det jag ska köpa är så självklart, som tex toapapper. Och så glömmer man det... :angel:
 
Sv: Vårmammor 2010 del 12! :heart

Jag har totalt glömt bort ledtråd. Så min ledtråd till den som får mitt paket är att det inte finns nån ledtråd! :idea:

Vet inte vad vi ska göra i helgen. Jag ringde och bjöd hem oss till mina föräldrar på lunch, men de var upptagna hela helgen visade det sig. Så jag vet inte när jag ska berätta för dom att V ska bli storebror. Nästa helg har vi ju 1-årskalas och då kommer svärföräldrarna, och dom vet redan. Men min bror fyller år idag, så förhoppningsvis får vi komma dit och äta tårta och då kan jag nog berätta.
 
Sv: Vårmammor 2010 del 12! :heart

Mmm... jag har tänkt på det men samtidigt så är det bara 3 st och man vet ju inte vilka som finns ute i kulisserna. Vad tycker ni andra?
Jag tänkte att de är ju lätta att sätta tillbaka på listan om de skulle dyka upp igen. Zask kommer jag ihåg, men de andra två minns jag inte. :o Hur länge sen var det dom slutade skriva o tråden?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 371
Senast: Rie
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 718
Trav Imorgon är det dags! :love: Det pratas om att startfältet är det starkaste på länge, så vad tror ni? Vad säger hjärtat? Skall ni se på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 922
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 728

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp