Bukefalos 28 år!

Vart tog min tråd vägen...?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Ride on skrev:
Sen har hon humor också, och är inte snarstucken utan ger lika gott igen. En toppen-egenskap som fler borde lära sig. :banana:


Inte idag iaf,, var på fest i natt :crazy: ;)
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

mysko skrev:
Inte idag iaf,, var på fest i natt :crazy: ;)
Då ska jag hålla mig lugn, vi får köra pajkastning och personangrepp när du piggnat till. :D
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Du var inte på samma fest som mig i alla fall :eek:

Min kväll började bra :angel:

Först TAPPADE vi vänster bakhjul (premiärtur i Sverige med kompisens nyimporterade och precis regbesiktigade Hudson -52 custom) alla hjulbultarna hade rymt, jag hittade EN.

Sen började motorn dra tjuvluft så det vart kängurubensin. Därefter började bromsarna bråka (den sista biten hem hade jag bara bromsverkan vänster fram :crazy: ).

Ragatan ;) träffade en mycket trevlig "pojk" :d och fick kramas massor :love:

Kvällen var ljum och ljuvlig ända till hemfart, då började det regna. Naturligtvis är det vacumdrivna vindrutetorkare på bilen och funkade dessa då. NÄÄÄÄ, ett halvt slag på 5 km :eek:

Kompisarna som var behjälpliga med fälgkors vid hjultappet "skuggade" mig sista milen hem ifall det skulle hända mera :bow:
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

:rofl: :rofl: :rofl:

Underbart, det låter ungefär som mitt första bilköp. SAAB 2 takt med enkrets bromssystem, masonitskivor istället för golv :eek: och en växellåda som fungerade lite udda, det var bara att röra runt i den och hoppas att det var nån växel i när man var färdig. :cool: En mycket, eh, ja, spännande bil. :angel:
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Ja, jag hade i alla fal KUL :rofl: man kan ju inte annat än skratta åt eländet!
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Jag piggnar nog till om ett halvår ;) kan du hålla dig så länge :angel:
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

:eek: tur att du kom hem iaf :D
Nä jag var på den årliga sommarfesten i byn med grillning och vindrickande & dans :d men inget kul dagen efter precis :crazy:
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

mysko skrev:
Jag piggnar nog till om ett halvår ;) kan du hålla dig så länge :angel:
Jodå, jag kan vänta,,,,,,,,,,,,,,,,*smider planer sålänge*

Man får tycka synd om sig själv när man ligger för döden dan efter. :o :angel:

Sänder krya på dig hälsningar,,,,,,,,,,,,,,,,, :D :love:
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Ride on skrev:
Jodå, jag kan vänta,,,,,,,,,,,,,,,,*smider planer sålänge*

Man får tycka synd om sig själv när man ligger för döden dan efter. :o :angel:

Sänder krya på dig hälsningar,,,,,,,,,,,,,,,,, :D :love:

:rofl: :bow: :bow: börjar bli bättre :D
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Och det här snacket hör hemma i en tråd på Bukefalos-hjälp?

Ta det via pm. Det är knappast en diskussion som intresserar oss andra. Oavsett hur många smajlisar ni kan klämma in.
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Orkar du inte läsa det så skit i att öppna tråden bara. Enkelt. :devil:

Att du bara orkar bry dig,,,,,,,,,,,,,,,,
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Var det inte du som efterlyste en trevligare stämning? Var nu inte en ragata (:angel: ) nu när jag lyckats få in lite värme och humor (mysko alltså ;) ) i tråden! :banana:
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Ride on skrev:
Orkar du inte läsa det så skit i att öppna tråden bara. Enkelt.

Tråden handlade om en fråga som jag vill ha svar på. Jag öppnar tråden i hopp om att hitta det, men här är bara svammel.

Sånt här rensas från trådar annars, därför undrar jag då en moderator som hela tiden trycker regler i nosen på alla som frågar något kan bryta mot regler själv?
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Eftersom detta är ett virtuellt forum med en massa galningar inblandade både här och där så kan man förvänta sig vad som helst. Och handen på hjärtat, om nån tråd spårar ur så är det ju inte hela världen. Det är ju inga livsviktiga frågor som avhandlas utan i ett sånt här forum ska ju alla trivas, så jag uppskattar att moderatorerna inte är absolut fyrkantiga utan lite sanslöst galna dom också. När världen ser ut som den gör får man försöka förgylla den på alla sätt, och du vet väl att alla sätt är bra-utom dom tråkiga. Så ta livet och Buke med en klackspark, det mår du bäst av ditt (välj okvädningsord själv.)

Ridionen, lite smått galen,,,,,,,,,,, :crazy:
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Snuffsan skrev:
Jag öppnar tråden i hopp om att hitta det, men här är bara svammel.
Men nu vet du ju vad den innehåller så nu behöver du ju inte öppna den nån mer gång :D :devil:
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Gammeln skrev:
Det tycker jag också :) Men hon är svårflörtad irl :mad: ....... :D
Jaha,nu får man höra,,,,,,,,,,,,,, :d

*väntar på mer skvaller* :banana:
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Jag kan inte annat än atthålla med dig!!! :bow:
På western t ex, där flyttas trådarna hejvilt av A_K_N, men härinne på bukefalos-hjälp skriver hon en massa svammel som INTE hör hemma....
Dubbelmoral så det skriker om det!!!
Men herregud nu glömde jag ju att det är skillnad för vissa... :eek: ´Dumma mig!! *slår mig själv i pannan*
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Det var då väl ett evigt gnällande, har ni mensen eller håller ni på att få tänder så kinkiga som ni är,,,,,,,,,,,,, :smirk:
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Vad är det för påhopp du håller på med? Kan du inte hålla dig på en normal diskussionsnivå utan ska komma dragandes med att vi har mens när vi inte håller med dig så håll dig på ett diskussionsforum exlusivt för er män. Det är fruktansvärt förnedrande ton du sjunkit till.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
305
Senast: Rosett
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
1 066
Senast: skiesabove
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag vet inte vad jag ska förvänta mig. Blir det något vettigt av det där? Jag är ju ändå bara 25% sjukskriven sedan 1 april. Men i...
2
Svar
28
· Visningar
2 154
Senast: MiaMia
·
Hästvård Behöver lite input! Häst som vid två tillfällen (med två år mellan) visat lättare koliksymptom denna tiden på året i samband med vårsol...
Svar
10
· Visningar
647
Senast: Ray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp