Bukefalos 28 år!

Vart tog min tråd vägen...?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Barsebäcks Z'Ore skrev:
När någon på ett hövligt vis söker kontakt via PM hör det fanimej till god ton att man besvarar inom rimlig tid, det är väl inte för mycket begärt?? 10 dagar är INTE inom rimlig tid!!

Var glad att du har fått svar... :angel:
Gunnar läser alla sina PM (det hoppas jag i alla fall), men han svarar inte på alla, varför. Tja det för stå för honom. Men ignorerar gör han förhoppningsvis inte, utan kanse försöker reda upp det och fixa det som han har fått PM om. Låt oss säga att Gunnar får flera PM om dagen, då skulle han bara suttit dagarna i enda och besvarat dem, Men det flesta har ett liv utanför buke....
Viss blir man måttligt irrriterad när man inte får ett svar på sitt PM som visar lite respons från mottagarens sida, men som sagt, den anledningen får Gunnar stå för.
 
Senast ändrad:
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

:eek: nähä jag är en livs levande "vanlig" person iaf nu ;)

Om jag skriver MODERATOR MYSKO så här bli det annorlunda då :bow:
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Splittan skrev:
Var glad att du har fått svar.
~~
Låt oss säga att Gunnar får flera PM om dagen, då skulle han bara suttit dagarna i enda och besvarat dem, Men det flesta har ett liv utanför buke....

Jag har ännu INTE fått svar.. 12 dagar.. Har man åtagit sig jobbet får man slutföra det, det kvittar vad man pyssar med. Det finns inga ursäkter för ett uteblivet svar..

..disrespect..
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

mysko skrev:
:eek: nähä jag är en livs levande "vanlig" person iaf nu ;)

Om jag skriver MODERATOR MYSKO så här bli det annorlunda då :bow:


Ännu bättre blir det om du skriver under med MYSKO MODERATOR :rofl: :banana:
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

ha ha, bär ditt ok med ära nu! he he, du är både mysko.... och moderator, tolka hur du vill :angel:
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

ankans skrev:
ha ha, bär ditt ok med ära nu! he he, du är både mysko.... och moderator, tolka hur du vill :angel:

Attans :cry: får väl chansa när jag skriver med dig i närheten :angel:

Jag tolkar för fullt :D
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Var glad att det inte är Mys-ko :rofl:

(Ska jag gifta mig så får det bli med en riktig kossa, då har jag åtminstonde färsk mjölk i huset,,,,,,,,,,,,,,,) :angel:
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Du kanske inte är så mysko, men trots det kan man vara en mys-ko. :banana:
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

men då kommer hon ju bli jagad av ride on :eek: fast det kanske den lilla mys kon mysko vill :angel:
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Kan jag nog vara men ingen mjölk här isf,, möjligen vassle då :angel:
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

mysko skrev:
Kan jag nog vara men ingen mjölk här isf,, möjligen vassle då :angel:
Jag får försöka att inte reta dig för mycket, då kanske du får ett horn i sidan till mig och ännu värre - det kan ju bli surmjölk,,,,,,,,,, :angel:
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Hej mysko!! Jag tycker du är en jättebra moderator. :) :banana:

Hälsningar Zäta
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Sen har hon humor också, och är inte snarstucken utan ger lika gott igen. En toppen-egenskap som fler borde lära sig. :banana:
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Ride on skrev:
Sen har hon humor också, och är inte snarstucken utan ger lika gott igen. En toppen-egenskap som fler borde lära sig. :banana:
Glöm inte hjärtat, hörru! ;)
 
Sv: Vart tog min tråd vägen...?

Nope, inte ett ljud..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
7 8 9
Svar
175
· Visningar
3 595
Senast: Trott
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
339
Senast: Rosett
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
1 130
Senast: skiesabove
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag vet inte vad jag ska förvänta mig. Blir det något vettigt av det där? Jag är ju ändå bara 25% sjukskriven sedan 1 april. Men i...
2
Svar
28
· Visningar
2 233
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp