Vem bor här? (SVT)

Rosett

Trådstartare
Alltså guuuud vilket dåligt program!!! Skämskudde ju! Kan inte SVT satsa på bättre program än såhär?? :banghead: :meh: :wtf: :turd:
 
Det är bra tycker jag! Kul att se hur folk bor (delvis för att jag söker inspiration till min renovering) och för att det är kul att gissa :)
 
Jag tyckte det var ganska roligt! :) Har bara sett första avsnittet än men tyckte det var klurigt att gissa vem som bodde var, hade nog bara ett rätt tror jag.
 
Jag tittar gärna med ett halvt öga, om jag sitter med datorn eller så. Är ganska ointresserad av inredning och sådant, men det är lite kul att försöka gissa vem som låtsas att de inte är hemma hos sig själv ;) Resten av gissandet är jag rätt kass på.
 
Jag tycker också att det är ganska underhållande :) Spännande att se hur alla bor och klurigt att gissa.
 
Jag tycker också del är kul. Dels för att kika hur folk bor, men också för att gissa, ifrågasätts sina fördomar i vissa fall osv.
 
Den största chocken hittills var i avsnitt 2 där jag var helt säker på var terapeuten och läraren Janne bodde och det var precis tvärtom!
 
Jag har blivit riktigt taggad på detta program! Jag skulle på allvar kunna tänka mig att vara med!

Sista gången var det intressant att så många hade glamorösa budoir-liknande hem!
Förutom radhuset som var avskalat!
 

Liknande trådar

Fordon Jag bor i Valdres. Allt här lutar, mer eller mindre brant. Dessutom är det is och snö oktober-april. Förra bilen (Caddy) hade en knapp...
Svar
18
· Visningar
1 634
Senast: Jeffery
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 275
Senast: Gunnar
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 019
Senast: mars
·
  • Artikel
Dagbok När jag var liten hade jag en så kallad "bästis" liksom så många andra småtjejer. Har kanske nämnt henne här i min dagbok tidigare, jag...
Svar
0
· Visningar
428
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Burkfisk
  • Svensk politik nr 3
  • 🥂 VALBORG 🍾

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp