Vem vill ni dejta?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vem vill ni dejta?

haha:angel: absolut inte försöker inte alls använda buke som en dejtingsajt;)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Puttar med ett bidrag från england, där utbudet är lite större...


Default.aspx

Aurelio.


Default.aspx

Gabor

Default.aspx

Eddie
 
Senast ändrad:
Sv: Vem vill ni dejta?

*kl*
neeeeeeej tråden tog slut.......:(
vad ska jag nu hitta på hmmmmm chefen undrar nog vad jag håller på med, håller på att trilla av stolen som jag har skrattat i mellan åt.:angel:

För en vanlig hopptönt som jag inser jag att jag har missat mycke....
får nog ta mig till närmaste galoppbana och utforska:d
 
Sv: Vem vill ni dejta?

hmm han som stod och spola skimmeln var ju riktigt het:d undra hur man får tag på hans nummer;)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Ha ha ha!! De har i alla fall prickat in rösterna!!! En killkompis till mig ringde och fråga om det möjligtvis var så att jockeys "klämde kulorna" ofta :eek:, det var efter att de på tv först hade pratat med Martinez efter en vinst och i löpet efter Fredde....... :rofl::rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 431
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 060
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 900
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 531
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Inredningstips kök

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp