Vem vill ni dejta?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vem vill ni dejta?

Haha, roade mig med att läsa igenom den här tråden i går kväll. Kan förstå att hela Täby pratade om den :)
Men jag måste säga att ni nämnt ALLDELES för få hinderjockeys. Inte för att det finns så många på våra breddgrader men de är ju iallafall i något mer normal storlek! ;)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Haha, roade mig med att läsa igenom den här tråden i går kväll. Kan förstå att hela Täby pratade om den :)
Men jag måste säga att ni nämnt ALLDELES för få hinderjockeys. Inte för att det finns så många på våra breddgrader men de är ju iallafall i något mer normal storlek! ;)

Håller med! för lite hinderjockys:d
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Värst vad jag blev utsatt då, helt plötsligt. Jag fattar inte vrf?! :angel: :confused: :d
 
Sv: Vem vill ni dejta?

men nu pratar ni bara om Täbyfolk.. *känner mig utanför*
Nämn nån från jägers oxå!
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Haha, roade mig med att läsa igenom den här tråden i går kväll. Kan förstå att hela Täby pratade om den :)
Men jag måste säga att ni nämnt ALLDELES för få hinderjockeys. Inte för att det finns så många på våra breddgrader men de är ju iallafall i något mer normal storlek! ;)

Haha, kul att den här tråden är på gång igen!

Känner tyvärr inga hinder ryttare men håller med om att ju är lite bättre storlek på dem.
Jag har ju annars hållit mig till träningsryttare..hehe.. och sagt att "aldrig att det blir en jockey, de är bara för små"...
Men hoppsan hejsan träningsryttaren fick jockeylicens och började banta... :crazy: Dock bara amatörlicens så han har "bara" bantat ner sig till 62 kg.. Och mer än så får han inte banta, så det så! ;)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Hon var jätte mysig. man kunde stå och gulla me dhenne i tiiiiiiiimmar. Hon var hel fux. Jätte fin. Hela utseendet fick hon nog av Pennekamp. meeen.. ögonen fick hon av Inger :)

Hihi okej! :) Då har hon fått sin kelgrishet från Inger också, du kan gulla med Lady i timmar också! :d ;)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Hihi okej! :) Då har hon fått sin kelgrishet från Inger också, du kan gulla med Lady i timmar också! :d ;)

:love: var står hon?+ är hon duktig? e hon snäll o rida?? inger vad guuuuuuuuuuuuuuuuudasnäll. Har aldrig ridit henne dock. Jag gjorde mest arbete på marken.
Jag träckte faktist inger då när hon vann sitt enda löp *stoooooolt*

okej.. tillbaka till tråden.. finns det snygga hinderjockeys??
 
Sv: Vem vill ni dejta?

:love: var står hon?+ är hon duktig? e hon snäll o rida?? inger vad guuuuuuuuuuuuuuuuudasnäll. Har aldrig ridit henne dock. Jag gjorde mest arbete på marken.
Jag träckte faktist inger då när hon vann sitt enda löp *stoooooolt*

okej.. tillbaka till tråden.. finns det snygga hinderjockeys??

Du har ett PM som väntar :d ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 431
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 075
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 900
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 531
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp