Vem vill ni dejta?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vem vill ni dejta?

Vanja här hemma igen. Men passa på att prata med flera tränare när du ändå är nere, ifall det inte skulle fungera hos Vanja.

Lycka till!!! :banana:


Okej, japp det ska jag göra :bump:
tack så mycket:)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Glöm inte att han är min!!! ska bara först ta mig till spanien och hitta honom:D Sen ska ja imponera honom med mina tapas kunskaper hahaha:rofl:

Glöm det, jag hinner först :devil: Fast jag måste nog träna lite på spanskan först... :)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

hah under tiden du tränar kommer jag redan va framme:p Visserligen har jag ig i spanska men jag kan alla nödvändiga uttryck;)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Diego känner jag ganska väl...Han fryser alltid... ;)

Det finns många godbitar i Fegentricirkusen men de får ni upptäcka själva :)

Cani: Vilken JP???
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Snyggaste jockeyn i HELA världen är utan tvekan spanjoren Jorge Horcajada googla på hans namn eller kolla på jockeysroom.com så ska ni få se nån som slår Ivan och Johan med längder!!

Hej!
Det här var en intressant tråd.. haha ..

Jorge kan jag leta upp åt dig ;) .. jag har mina kontakter här i Spanien.. hehe.. Jag tror att han rider i Madrid nu.
Och du, det där med spanskan är inte nåt problem.. De är så bra på det där med "fingerspråket", som vi brukar säga.. :rofl:

Annars måste jag säga att jag inte gillar jockeys så mycket..de är bara för små.. Men latinamerikanska träningsryttare :d ..hehe.. Finns en del riktigt fina på Hipódromo Costa del Sol. Så ni får väl komma hit o kolla. Eller nej förresten! De är ju mina!!;)

Men de är egentligen ingenting att ha.. De lever för att erövra nya tjejer.. Men sen finns det ju en viss liten snäll argentinare som är så o gullig..;)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

mm de va samma sak i Frankrike, vi använde "body language" Men om du hittar honom ta fast honom o skicka över till Sverige:idea:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

mm de va samma sak i Frankrike, vi använde "body language" Men om du hittar honom ta fast honom o skicka över till Sverige:idea:

Okej jag ska försöka med det.. :D
Men jag måste ju tyvärr säga att han har hunnit bli lite äldre än på den bilden du lag ut.. Han har nog eventuellt familj också.. Men vi kidnappar väl honom då, eller? :idea:

Hur har du upptäckt honom förresten? Varit i Spanien nåt?
De kommer ju att tycka att det är skitkul att det sitter en tjej i Sverige och är helt betuttad i Jorge.. :rofl:

Vill du titta på fler spanska jockeys kan du kolla p den här sidan: www.agalopar.com
Klicka på "Base de datos" och sen "Jinetes" och kan man klicka sig fram genom alfabetet, går efter förnamn så det blir J för Jorge då. :D
 
Sv: Vem vill ni dejta?

haha hitta honom på jockeyroom.com :angel: nejdå jag är inte desperat....
 
Sv: Vem vill ni dejta?

vilken underbar sida! hittade massa ögongodis bla http://i136.photobucket.com/albums/q188/Jockeyjoe/2330.gif tror nog att det är dags att åka till spanien snart...

Hahaha:rofl:
Du är för rolig du!

Men det är väl bara att komma ner till Spanien då! Eller hur?!

Jag har en till sida med lite jockey bilder..om du vill kolla (det vill du eller hur?) Ganska små och gamla men väldigt roliga bilder tycker jag. Alla ser så unga och helt dumma ut. haha
Han första är min!:banana:
http://www.turf-spain.com/fotosjoc.htm
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Jag brukar kalla Spanien för mitt 3e hem, vart där jättemkt när ja va mindre, älskar det! vädret,maten o människorna! Skulle faktist vara kul att testa hur det är att jobba där nere:)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Jaha! Vad kul!
Så då kan du lite spanska då iaf? Så att det inte blir bara "body language" allts, menar jag. :angel:
Var bodde du då nånstans?
 
Sv: Vem vill ni dejta?

si lite, blandar ihop mkt med franska men förstår en heldel. Vi "bodde" (hyrde lägenheter) mest i Fuengerola och Marbella
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Aha, det är ju precis där jag håller till! ..när jag är ledig från skolan då förståss.. annars är jag i Granada.

Mijas banan ligger ju precis utanför Fuengirola (perfekt!). Nu är det rätt dött där, men det ska bli lopp i sommar. De flesta blir väl nattlöp då för det är för varmt på dagen. Det ska bli kul!
Jag jobbar ju inte där längre men jag ska försöööka slita mig från provpluggande och åka dit o titta iaf :angel:

Hur länge har du hållit på med galopp då?
 
Sv: Vem vill ni dejta?

tre år ganska exakt började när jag var 15 :)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

ameeh hallåå flickor... icke några pygme folk här nu asså.. syftar då på chilenarna. Skulle lätt välja Johan Reuterskiöld.
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Haha gammal tråd. Hoppas den kommer i gång igen på nytt *puttar* :P
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 431
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 072
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 900
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 531
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp