Bukefalos 28 år!

Vem vill ni dejta?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vem vill ni dejta?

Vilka jockeys är argentinare:confused:
Trodde att de flesta var från chile.
Har spanat efter fler hetingar på Isola men efter Ivan kommer...ingenting!
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Gustavo Solis.
Ninni jag tror du har fått nått i ögat;)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Bruno heter väl Alvarez. Det är även några amatörer som är från argentina bla Ricardo Ramallo.

Själv passade jag på att åka till just argentina för att vidga mina vyer förra året. Det var helt klart intressant! Däremot tycker jag väl inte att sydamerikanska jockeys är speciellt heta...

Själv har jag några ex inom galoppsporten men har numera försökt följa Ninnis förmaningar och faktiskt försöka träffa folk som inte håller på med hästar dygnet runt. :angel:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

försöka går ju;) men om man själv tillbringar all sin tid med hästar underlättar det ju med en kille som också gör det, då slår man ju två flugor i en smäll!:idea: (sa den effektiva jennie...)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Jag har kommit på att det är ganska kul att umgås med folk som inte pratar häst dygnet runt! Även om man inte har tid så ofta... (Annika som insett att det finns en annan värld utanför stalldörrarna)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

försöka går ju;) men om man själv tillbringar all sin tid med hästar underlättar det ju med en kille som också gör det, då slår man ju två flugor i en smäll!:idea: (sa den effektiva jennie...)

Så resonerar jag också, kanske därför jag aldrig hittar någon... :angel:

Jag har kommit på att det är ganska kul att umgås med folk som inte pratar häst dygnet runt! Även om man inte har tid så ofta... (Annika som insett att det finns en annan värld utanför stalldörrarna)

Haha jo visserligen, men man behöver iaf aldrig få brist på samtalsämnen om man kör på andra linjen.... :angel:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Jo för att när du blir dumpad eller inser att killar är allmänt dumma i huvudet, vill du hellre bli tröstad av en häst, än att sitta på en fotbollsplan och krama en boll!!;)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

mmm, men det finns faktiskt så som annika säger människor utanför sporten, men helt ärligt tycker ja dom e ganska lika va dom än håller på med. :) eller är det jag?!?! hehe
yeah yeah... ja e lite svag för dom franska killarna ändå jag.. ;)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Fransmän:eek: Det finns inte en enda ja inte hört dig klaga på!! de enda positiva me dom är att man märker deras dåliga sidor Direkt! dom är dåliga på att dölja dem... tillskillnad från latinos, dom blir man fan inte heller klok på, fast svenskar är ju så himla tråkiga! hmm undra hur eskimåerna är:idea: inget verkar ju duga åt mig:confused:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Läste i Svenska Dagbladet i dag att spanjorerna anordnar bussresor till småbyar i Spanien som saknar kvinnor. Kanske något att tänka på:smirk:

Personligen har jag aldrig träffat någon "vanlig" kille som inte tycker att vi hästtjejor har konstiga prioriteringar. Jag menar - hur viktigt är det med sovmorgnar när man kan stiga upp och köra skit? Jag bara undrar?:)

Själv gillar jag cowboys bäst!:d Dom dansar bra, kallar dig ma'm, kan köra lastbil och sko!:love:

Sen kan vissa bensinmacksanställda vara ganska rara!:devil:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

ja skulle oxå gärna vilja dejta en cowboy, var hittar man en riktig sådan här uppe i darlarna då? :) Jennie, vadå klaga hela tiden... nu förstår ja inte va du menar.. je suis serieuse, je ne me plaint jamais au ils sont de bon amants:)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

ja skulle oxå gärna vilja dejta en cowboy, var hittar man en riktig sådan här uppe i darlarna då?

Kan bli svårt:p

Du får strunta i Newmarket och Chantilly och åka till USA´s västkust i stället. Alla tokiga cowboybanor löper under sommarhalvåret och svenska tjejor får alltid jobb att galoppera idioter! Vi har väldigt bra/dåligt rykte!!! :devil:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

je suis serieuse, je ne me plaint jamais au ils sont de bon amants:)

hmm.. jag är seriös, jag klagar aldrig på en bra älskare?:confused: som du kanske vet är min franska inte den bästa....

Ska först testa eskimåerna, sen cowboys!:D
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Vad ger ni för denne jockeyn då?
Finns att hämta i Niger...

13%20Chinada%20g%3Fr%20rent.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 660
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 547
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 976
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 692
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp