Bukefalos 28 år!

Vem vill ni dejta?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vem vill ni dejta?

Herregud att ni orkar :P haha nä du jockye killar ska man hålla sej borta från tror jag... hm fast lättast att hitta nån som har samma intresse som förstår ens alla timmar i stallet hela dagarna men Ivan kom igen har ni inge bättre förslag? haha ;) Manuel Martinez var väl inte så hemsk:P haha nä men de finns la en del fast man får nok leta bland travstallen ir nåe bättre i längd, bara det inte går ut på bredda :P hihi :love:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Håller me om att Johan Lindberg ser bra ut!
Men ingen slår Ivan ändå:love:
Shit vad han e snygg på bilderna på Ung Galopp...
Fick veta att han var tillsammans me någon:(
Vem är det?????
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Snyggaste jockeyn i HELA världen är utan tvekan spanjoren Jorge Horcajada googla på hans namn eller kolla på jockeysroom.com så ska ni få se nån som slår Ivan och Johan med längder!!
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Haha jennie, va chockad jag blev =P
Den absolut snyggaste jockeyn är ju faktiskt Manuel Martinez. Han slår alla andra med stora längder ;)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Manuel Martinez ser ut som en liten fjant tycker jag! O han är tydligen inge snygg när han inte sitter på hästen... Ivan är ju as snygg när han rider, när han inte rider :love:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

hmm, vem bryr sig om hur dom ser ut på hästryggen ;)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Manuel Martinez ser ut som en liten fjant tycker jag! O han är tydligen inge snygg när han inte sitter på hästen... Ivan är ju as snygg när han rider, när han inte rider :love:


Liten kanske han är men ingen fjant och han är jätte snygg =)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Glöm inte att han är min!!! ska bara först ta mig till spanien och hitta honom:D Sen ska ja imponera honom med mina tapas kunskaper hahaha:rofl:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Var och badade med honom i somras och när han och en 10-åring klev upp ur poolen såg de likadana ut förutom hårfärgen, längd och kropp på priken lika...... :crazy: Tur smaken är som baken :angel:


Jasså okej.
haha okej, ja det är tur det.;)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Var och badade med honom i somras och när han och en 10-åring klev upp ur poolen såg de likadana ut förutom hårfärgen, längd och kropp på priken lika...... :crazy: Tur smaken är som baken :angel:

Frågan är varför du badade med honom?! :angel: :d :d
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Självklart!:bow: hörde att Nakota va lite busig hon får gärna komma tillbaka skicka med Bonus också:bump:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Det är väl klart att det e viktigt hur de ser ut när de inte rider!!!! De sitt ju trots allt inte på hästryggen dygnet runt ;)

Men jag vill vet vem IVAN dejtar!!!!!:mad:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Vi var ett gäng som var hemma och plaskade i en hästägares pool. Var ju verkligen läge för sånt i somras :love: , hoppas på en likadan sommar i år (snälla, snälla vädergudarna :bow: )
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Vi var ett gäng som var hemma och plaskade i en hästägares pool. Var ju verkligen läge för sånt i somras :love: , hoppas på en likadan sommar i år (snälla, snälla vädergudarna :bow: )

Jobbar du i malmö hos någon tränare eller? =) för jag har sökt sommarjobb hos några tränare där, tänkte om du kanske hade något bra tips ;)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

jaja men då är dom ju upptagna med hästarna;) varför vill du veta det? ska du skicka en brevbomb till stackars lilla flickan:D
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Lite busig!?:crazy: :confused: Hon var helt schizo! Men nu börjar hon återta den gamla formen o stå i hagen o käka hö. I början stod hon i hörnet längst bort i hagen o glodde tomt ut i intet. Så drog hon 25 turborepor runt hagen, Kyra o Inge hakade på och passade på att springa av sig skorna :mad: , hon gick igenom eltråden o for runt på hela gården och var hemsk. Men som sagt, hon börjar återgå till sin vanliga Mamma-Mu-form igen nu och mest bry sig om mat.:D

Hon får stanna:love: .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 567
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 296
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 954
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 633
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp