Bukefalos 28 år!

Vem vill ni dejta?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vem vill ni dejta?

Har ni tänkt på att det faktiskt finns en hel del av det otäcka könet runt er ? Felet är att dom flesta inte är jockeys. Söner av utblottade hästägare, åskådere, smedar, chaufförer, telefonförsäljare.... ja, även besinmackanställda. Är alla svenska killar så träiga att det måste vare tjur från Pampas, en cowboy, eskimå eller.... va ser jag, en nigerian (helrätt, Isthar, det kanske löner sig med lite reklam) ?


Hallååå, Calle.... :o fast nyckelorden var säkert: kan vara.
 
Sv: Vem vill ni dejta?

damn jennie, du kan ju visst fanska:) hehe:) cowboyarna får vänta ett tag, jusst nu letar ja inte direkt efter någon o dejta, "-ja trivs så bra här o bara luckta på blommorna"
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Vad ger ni för denne jockeyn då?
Finns att hämta i Niger...

13%20Chinada%20g%3Fr%20rent.jpg

hmm snygg kropp, hur mkt väger dom egentligen? (kanske ska satsa på en karriär där....)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

10%20Chinada%20kommer%20in.jpg


De flesta jockeys väger runt 50kg, men några har "problem med vikten" och väger bara 49kg! De flesta av mina tjejkompisar väger runt 42-43kg och drömmer om att se ut som jag. I det här landet är det fint att vara störrre (öh, undrar varför...??) så jag får alltid höra hur positivt det är att jag plockat på mig några kg under mitt halvår i Sverige - för att sedan möta många bekymrade miner då jag uppenbarligen "rasat" i vikt och "magrat" (ack detta hemska ord!).
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Jo för att när du blir dumpad eller inser att killar är allmänt dumma i huvudet, vill du hellre bli tröstad av en häst, än att sitta på en fotbollsplan och krama en boll!!;)

Haha du har en poäng där.. :rofl:

Personligen har jag aldrig träffat någon "vanlig" kille som inte tycker att vi hästtjejor har konstiga prioriteringar. Jag menar - hur viktigt är det med sovmorgnar när man kan stiga upp och köra skit? Jag bara undrar?

Det där gäller väl inte bara killar utan folk i allmänhet... Mina klasskompisar tittar på mig som om jag vore ett ufo när jag tycker jag hade sovmorgon på helgen och sov ända tills nio... :D
Eller loven när alla sover och jag går upp tidigare än vid skola nästan.. :smirk:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Det där gäller väl inte bara killar utan folk i allmänhet... Mina klasskompisar tittar på mig som om jag vore ett ufo när jag tycker jag hade sovmorgon på helgen och sov ända tills nio... :D
Eller loven när alla sover och jag går upp tidigare än vid skola nästan.. :smirk:

Hahahaha. Samma för mig. :d
Som om det skulle vara konstigt att gå upp före solen i onödan?! Jag fattar inte vad som är problemet? :confused: :d :angel:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Näädå, det e bara så det ser ut... ;)

Inte för att han e Jockey, men Bruno är från Argentina.... Jockeyjoe, vad heter han i efter namn? :devil:


Bruno äter stalltjejer till frukost..

Är det nån som vet ifall han fortfarande jobbar på Täby, förresten?
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Eller loven när alla sover och jag går upp tidigare än vid skola nästan.. :smirk:

Precis! Jag ägnade hela mitt sportlov åt att gå upp klockan 5 för att hinna till Täby till 7! Mina kompisar gick också upp 5.. på eftermiddagen!:idea:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

:eek: Tycker att Bruno bara verkar äcklig
Men har hört att han var rätt fräsh förut?!

Missade Ivans (:love: ) föredrag:mad: Hur var det?
 
Sv: Vem vill ni dejta?

tycker inte att så många har blivit nämnda, bara ett j*vla tjat om Ivan o andra latinos! Johan är iaf i en behändig storlek:D
 
Sv: Vem vill ni dejta?

:eek: Tycker att Bruno bara verkar äcklig
Men har hört att han var rätt fräsh förut?!

Missade Ivans (:love: ) föredrag:mad: Hur var det?

Det var bra :)
Men jag förstod typ hälften när inte Lotta översatte + min fråga
blev så konstigt formulerad så jag vet inte riktigt vad jag frågade.
Sedan fick jag o min kompis ju ett tips att smita in när killarna badade bastu ;)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

ja vågrummet är väll även det ett ganska trevligt ställe att smyga in på har jag hört, fast där får man ju förstås inte vara om man inte är tränare eller jockey så då lär det nog bli att man får smyga......
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Det var bra :)
Men jag förstod typ hälften när inte Lotta översatte + min fråga
blev så konstigt formulerad så jag vet inte riktigt vad jag frågade.
Sedan fick jag o min kompis ju ett tips att smita in när killarna badade bastu ;)

Synd att du inte sa det…. Vi översatte en del eftersom vi kända att det lätt blir svårt att hänga med. Men ingen sa något när vi frågade om ni förstod, då förutsatte vi faktiskt att ni förstått! Hoppas att ni frågar nästa gång ni inte förstår ett svar, för personligen tycker jag att det är kul om vi kan ha fler icke-svensktalande galopp profiler under såna här ungdomsträffar! Vi får släpa upp PA nästa gång, kanske ni inte e lika blyga för honom? :devil:

Jag tycker Johan är helt klart värd att nämnas, hur har ni missat honom? :o Eller är ni rädda för Emelie, helt förståeligt iofs... *blink*

Hoppas att Johan kan tänka sig att prata lite Hinderlopp på något möte, något som ni skulle tycka vore kul?
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Synd att du inte sa det…. Vi översatte en del eftersom vi kända att det lätt blir svårt att hänga med. Men ingen sa något när vi frågade om ni förstod, då förutsatte vi faktiskt att ni förstått! Hoppas att ni frågar nästa gång ni inte förstår ett svar, för personligen tycker jag att det är kul om vi kan ha fler icke-svensktalande galopp profiler under såna här ungdomsträffar! Vi får släpa upp PA nästa gång, kanske ni inte e lika blyga för honom? :devil:

Jag tycker Johan är helt klart värd att nämnas, hur har ni missat honom? :o Eller är ni rädda för Emelie, helt förståeligt iofs... *blink*

Hoppas att Johan kan tänka sig att prata lite Hinderlopp på något möte, något som ni skulle tycka vore kul?

Jag e faktist rädd för emilie!!! :crazy: :angel:
jaa, de skulle va jättekul om Johan kom och höll föredrag!:D
 
Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 721
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 682
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 001
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 732
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp