Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, nu stör jag mig på att jag fått ett god jul-sms från någon som jag inte har en susning om vem det är. Det senaste sms:et jag fick av personen i fråga var ett där det stod glad påsk. Herregud, hur tar jag mig ur det här? Det känns ju lite sent att fråga vem det är när jag redan glatt svarat på påsk-sms:et för några månader sedan. Jag hade liksom hoppats att det då skulle komma ett svar på mitt svar som gav mig fler ledtrådar, men konversationen dog ut och jag glömde bort alltihop... :banghead:

Lika irriterande som när det kommer mess som är undertecknade med något synnerligen vanligt namn.

Hur i hela friden ska jag veta vilken "Marie" eller " Lena" som skriver. Jag känner många. Inte alla finns i telefonboken.

Är det inte undertecknat alls så blir det ju etter värre.
Jag har ibland svarat - vem är du?

(som den fräsiga pensionär jag känner som fick ett snuskmess och svarade tillbaka -ocken är du då? Mannen ifråga hade naturligtvis skickat fel men blev så nyfiken att han skrev tillbaka och frågade vad ocken betydde :D )
 
Ok, nu stör jag mig på att jag fått ett god jul-sms från någon som jag inte har en susning om vem det är. Det senaste sms:et jag fick av personen i fråga var ett där det stod glad påsk. Herregud, hur tar jag mig ur det här? Det känns ju lite sent att fråga vem det är när jag redan glatt svarat på påsk-sms:et för några månader sedan. Jag hade liksom hoppats att det då skulle komma ett svar på mitt svar som gav mig fler ledtrådar, men konversationen dog ut och jag glömde bort alltihop... :banghead:
Jag hade dragit en nödlögn typ " God jul! Min telefon verkar ha tappat bort ditt nummer så jag kan inte se vem som skickat :P"
Eller något sånt.
 
Stör mig på att Xerodent varit slut på apotea ett bra tag och på närmaste apotek finns den inte heller så jag köpte hjärtats egna med aprikossmak och det är som vingummi som ska smälta i munnen men eftersom det känns som godis vill jag bara tugga på den.


Vilken lång mening jag fick till :laugh:
 
Jag stör mig på att sista paketet i Body Shops kalender innehåller en jäkla tärning. Trodde att de skulle vänta med det bästa till sist, och förväntade mig att åtmonstone få en produkt.
 
Jag hade dragit en nödlögn typ " God jul! Min telefon verkar ha tappat bort ditt nummer så jag kan inte se vem som skickat :P"
Eller något sånt.
Ja jag körde faktiskt en fuling och sa att jag tappat bort lite nummer vid den senaste mjukvaru-uppdateringen :angel: Sms:en visade sig komma från en kompis kompis som jag förvisso träffat rätt många gånger, men som jag aldrig nånsin sms:at med förut! Nåja, det var ju snällt av honom i alla fall! :D
 
Stör mig på min onda handled... jobbade troligen sönder den i somras och har sedan dess haft återkommande belastningssmärta, speciellt när man böjer handen bakåt med lite tryck, typ lutar sig på handen när man sitter. Har inte kommit mig för att gå till läkaren ännu, fan vet varför med tanke på att det inte blir bättre trots att den får vila.
 
Stör mig på min onda handled... jobbade troligen sönder den i somras och har sedan dess haft återkommande belastningssmärta, speciellt när man böjer handen bakåt med lite tryck, typ lutar sig på handen när man sitter. Har inte kommit mig för att gå till läkaren ännu, fan vet varför med tanke på att det inte blir bättre trots att den får vila.

Var gör det ont på den? Alltså mitt i handen? handleden?
 
Lika irriterande som när det kommer mess som är undertecknade med något synnerligen vanligt namn.

Hur i hela friden ska jag veta vilken "Marie" eller " Lena" som skriver. Jag känner många. Inte alla finns i telefonboken.

Är det inte undertecknat alls så blir det ju etter värre.
Jag har ibland svarat - vem är du?

(som den fräsiga pensionär jag känner som fick ett snuskmess och svarade tillbaka -ocken är du då? Mannen ifråga hade naturligtvis skickat fel men blev så nyfiken att han skrev tillbaka och frågade vad ocken betydde :D )

' och minst lika jobbigt när man på jobbet får ett mail med - "jag har varit i kontakt med Anders", eller "skicka detta till Anders" ... jo men vi jobbar bara på ett företag med 900 anställda på just mitt kontor och med tiotusentals anställda i hela världen ... vi har inte bara på mitt kontor och i närliggande team x antal anders, och på hela företaget ja vem vet ... Det är ju uppenbart vilken anders de pratat med *suck* det sorliga är väl att de oftast inte själva vet vilken Anders de söker efter...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
5 369
Senast: Monimaker
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 138
Senast: Lilla
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
13
· Visningar
550
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 994
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp