Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här sitter jag i min ensamhet och har lite tråkigt. Får väl virka lite eller lösa korsord. Kanske lite te. Hatar att ha lite att göra på jobbet! Mycket bättre att fylla en hel dag så man slipper sitta med nån slags beredskap ifall telefon ringer. Vilket den typ aldrig gör.

Bah. Men det är rätt bra egentligen, tänk vad mycket jag skulle kunna få gjort hemma!
 
Jag hatar samtal från skyddat nummer,nu vet jag ju inte vem som ringt 2 ggr och vad jag missat,inte hade människan vett att prata med svararen heller :mad:
Här brukar det vara sjukvården eller skräpsamtal. Jag svarar inte på skyddat om jag inte vet att jag väntar samtal och okända nummer svarar jag inte heller på, det finns som du säger tele.svarare och den får man faktiskt använda, det är helt okej liksom.
 
Här brukar det vara sjukvården eller skräpsamtal. Jag svarar inte på skyddat om jag inte vet att jag väntar samtal och okända nummer svarar jag inte heller på, det finns som du säger tele.svarare och den får man faktiskt använda, det är helt okej liksom.
Kan ev vara min läkare,då jag sökt henne.
 
Hundpromenad i regn, väntade kvar ute på en vitvaruleverans och plockade lite i trädgården - då blir det snö i regnet :meh:
Nu har jag hällt i mig en balja te, men känner mig inte upptinad alls. Så jag tror jag går och kokar kaffe, det kanske hjälper :angel:
Vovve ligger nedanför min fåtölj och snarkar. Det är jobbigt att ta emot vitvaror :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har i ett svagt ögonblick bokat frisör på måndag. Det var länge sen jag klippte mig, säkert 8-9 månader sen.. Jag gillar inte att gå...
2
Svar
23
· Visningar
1 899
Senast: Sel
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
959
Senast: Badger
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
69 70 71
Svar
1 400
· Visningar
46 181
Senast: tanten
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 184
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp