Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och äter tidig lunch.
Känner mig inte alls hemma här längre. Tycker det är knöligt att komma till rätt sidor. Hamnade helt plötsligt i en gammal tråd som jag startat och fattar inte var den kom från helt plötsligt när jag sitter och läser denna tråden.
Segt att skriva på mobilen. Inte som förr då det gick smidigt.
Nu smält maten sen kaffe och gå ut igen. Ska hämta ett gäng balar i eftermiddag. Regnigt och molnigt men ganska milt

Säkert vanesak och lite knas innan allt är klart.
Kaffe är alltid :love:
 
Alltså budgivning. Orkar inte med människor som går som katten kring het gröt. Tryck in era bud förfan. Nästan lika irriterande som folk som går långsamt på trottoaren och spärrar av hela vägen.
Enklaste är väl att du själv då lägger ditt bud och informerar mäklaren att det är det enda du kommer ge och att det inte är diskussionsbart mera efteråt. Så kan du ju slippa störa dig på andra och kan lugnt vänta och se om det håller.
 
Jag kollade på dom nu, vi har lite olika syn på vad som är humana priser på läppstift :p
Är det värt det, jag har bara läppstift från billiga märken (typ HMs egna) och det funkar men jag tycker läpparna blir torra.
Kan rekommendera Anastasia Beverly Hills annars, men de kostar "bara" 259kr dvs dyrt - men sitter som berget så det får det vara värt ;)
 
Jag kollade på dom nu, vi har lite olika syn på vad som är humana priser på läppstift :p
Är det värt det, jag har bara läppstift från billiga märken (typ HMs egna) och det funkar men jag tycker läpparna blir torra.

Jag tycker att de är värda pengarna :D Det går att köpa en del varianter på typ Tradera/eBay i GWP-storlek billigt för att prova (kolla ut vilka färger som är intressanta i en butik först).
 
Om jag blir sjuk är dessa misstänkta.
Tänkte ha ikväll och brödet är nästan slut så fick bli ett desperat försök :nailbiting:
image.jpeg
 
Nä. Men ett annat, bra :) Det jag ville ha som samordnare blir inte ledigt förrän tidigast årsskiftet och det perfekta jobbet jag sökte och trodde att jag inte skulle få, hörde av sig igår och ville att jag skulle komma på intervju, men kunde inte ge besked förrän i mitten av sommaren typ. Så då får det vara.
Ahh, då förstår jag och grattis förstås!
 
Tror att telia har en spärr när jag försöker kontakta dem :cautious: Jag fick ett sms nummer som jag skulle kunna skicka ett sms och så skulle de ringa upp. Jag provade det och fick till svar att de tyvärr inte kunde ta emot min önskan om att bli kontaktad? Men svara gick tydligen bra? :meh::rofl: Så nu har jag gått vägen runt en ny felanmälan och bett dem ringa upp mig. :idea:
 
Tror att telia har en spärr när jag försöker kontakta dem :cautious: Jag fick ett sms nummer som jag skulle kunna skicka ett sms och så skulle de ringa upp. Jag provade det och fick till svar att de tyvärr inte kunde ta emot min önskan om att bli kontaktad? Men svara gick tydligen bra? :meh::rofl: Så nu har jag gått vägen runt en ny felanmälan och bett dem ringa upp mig. :idea:
Kan inte du börja jobba på det där felande företaget så kanske det blir lite ordning? men begär ordentlig lön för finns nog en del att reda ut.:crazy:
 
Kan inte du börja jobba på det där felande företaget så kanske det blir lite ordning? men begär ordentlig lön för finns nog en del att reda ut.:crazy:
Tveksamt om det går att göra något åt företaget, det är nog fel på så många nivåer att det är omöjligt. :meh: Men jag skulle kunna göra underverk på deras supportsida, sist fick jag ett utbrott när den helt plötsligt hävdade att vi inte alls hade några fel på ledningarna, trots att det dagen innan hade blivit konstaterat att det var fel på ledningarna. :banghead: Det är jätteenkelt att hävda att det är fel på kundens utrustning, allt blir så enkelt då.
 
Enklaste är väl att du själv då lägger ditt bud och informerar mäklaren att det är det enda du kommer ge och att det inte är diskussionsbart mera efteråt. Så kan du ju slippa störa dig på andra och kan lugnt vänta och se om det håller.

Det känns otaktiskt. Folk kommer fatta att jag lägger slutbud och höjer då med 100 lax eller något.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har i ett svagt ögonblick bokat frisör på måndag. Det var länge sen jag klippte mig, säkert 8-9 månader sen.. Jag gillar inte att gå...
2
Svar
23
· Visningar
1 899
Senast: Sel
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
959
Senast: Badger
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
69 70 71
Svar
1 402
· Visningar
46 286
Senast: Gnist
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 186
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp