Vi som bär i sjal och sele

Status
Stängd för vidare inlägg.
Manduca tror jag det ska fungera med också om du vill ha ännu fler alternativ ;)
Ja de har ju ett inbyggt spädbarnsinlägg och går att justera i storlek. Går att ändra storlek för att anpassa till bäraren väldigt mycket också :up:
Gillar min iaf!
Men nu är jag sjukt sugen på en fidella fly tai eller någon härlig vävd sjal när trikåsjalen nu är urvuxen.
 
Ja de har ju ett inbyggt spädbarnsinlägg och går att justera i storlek. Går att ändra storlek för att anpassa till bäraren väldigt mycket också :up:
Gillar min iaf!
Men nu är jag sjukt sugen på en fidella fly tai eller någon härlig vävd sjal när trikåsjalen nu är urvuxen.

Jag har insett att ju mer jag kollar runt på bärdon desto fler vill jag ha av någon underlig anledning :cautious: Jag har redan en trikåsjal (som inte används längre), en ringsjal och en vävd sjal. Nu vill jag ha något som är snabbare och enklare än sjal, plånboken vill dock inte detsamma :angel:
 
Jag har insett att ju mer jag kollar runt på bärdon desto fler vill jag ha av någon underlig anledning :cautious: Jag har redan en trikåsjal (som inte används längre), en ringsjal och en vävd sjal. Nu vill jag ha något som är snabbare och enklare än sjal, plånboken vill dock inte detsamma :angel:
Det är alldeles för beroendeframkallande för den föräldralediga plånbokens bästa :angel:
De sjunker ju inte mycket i pris när de är begagnade heller! (framförallt inte sjalarna) Finns så många jag vill ha!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
788
Senast: Krumben
·
Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 180
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
606
Senast: valy
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 789
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp