Bukefalos 28 år!

Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

Sv: Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

Jo, det är väl bra stam på henne.

Vad har dina för stam Susanna90?
 
Sv: Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

Hm, det vet jag inte :S har aldrig frågat, men kan ta reda på det :)
 
Sv: Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

Jag hittade massor av bilder. Klicka på datumen (till vänster)
 
Sv: Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

Tack. Korkade åke fattade ju inte det.
 
Sv: Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

Hej! Vilken mysig tråd. Jag är nybliven ardenner-tjej (tog hem mitt sto i söndags). Jag hade tänkt köra med henne och rida in henne nu i sommar, hon är tre år nu så det ska bli spännande. Egentligen letade jag efter nordsvensk, men så fastnade jag för denna vackra flicka. Freya heter hon, så vacker och snäll.

ebbas_bilder_004_1208207875.jpg


200804142667_liten_1208431505.jpg
 
Sv: Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

:)vem är hon eftere?
 
Sv: Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

Där min fjording står finns det en Ardenner som heter Joanita. Hon blir 5 nu i maj. En bestämd men oftas snäll tjej. Har ridit henne lite också men hon körs mest i skogen.
 
Sv: Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

Där min fjording står finns det en Ardenner som heter Joanita. Hon blir 5 nu i maj. En bestämd men oftas snäll tjej. Har ridit henne lite också men hon körs mest i skogen.
Hej! Jag har en liten Ardenner :D Amelia :) Världens mysigaste men tyvärr dummaste hehe Hon är påbörjad inköring och inridning nu går som smort :). Jobbade hos Kalle Amour och köpte henne(efter att jag hittade henne nyfödd i stall gången :P). Hon är efter e.Revill u. Goldie och är självklart fux/stickelhårig! Hon är 2år och nästa år ska jag betäcka henne med Alkazar som är efter e. Verong u. Frilla ska bli så spännade :) väntar just nu på mitt "första" föl med ett russ inte många dagar kvar... :) // Jess
 
Sv: Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

Hon är e. Dacke 11606 (tror det stämmer). Ska få full stam på henne innan jag skickar in passet.
 
Sv: Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

Vilka ska till riksen 9-10 Augusti?:)
Vi ska dit om allt går vägen med fölningen:d
 
Sv: Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

Där min fjording står finns det en Ardenner som heter Joanita. Hon blir 5 nu i maj. En bestämd men oftas snäll tjej. Har ridit henne lite också men hon körs mest i skogen.

jag känner till en häst som heter det. undra om det är samma.
 
Sv: Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

Hej! Jag har en liten Ardenner :D Amelia :) Världens mysigaste men tyvärr dummaste hehe Hon är påbörjad inköring och inridning nu går som smort :). Jobbade hos Kalle Amour och köpte henne(efter att jag hittade henne nyfödd i stall gången :P). Hon är efter e.Revill u. Goldie och är självklart fux/stickelhårig! Hon är 2år och nästa år ska jag betäcka henne med Alkazar som är efter e. Verong u. Frilla ska bli så spännade :) väntar just nu på mitt "första" föl med ett russ inte många dagar kvar... :) // Jess



såg Alkazar på elmia i fjol han är ju jätte fin.
 
Sv: Vi som har eller håller på med Ardenner hästar

Jag har en fin bild på alkazar......

19950912.jpg
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 349
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
864
Senast: valy
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 464
Senast: LiviaFilippa
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 657
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp