Bukefalos 28 år!

Vilket datum gick min skilsmässa igenom?

Bapelsin

Trådstartare
Finns det något sätt att ta reda på det? När den vann laga kraft alltså. Har klickat runt på tingsrättens och skatteverkets hemsidor men inte hittat något. Det måste ju gå att ta reda på på något sätt?
 
Finns det något sätt att ta reda på det? När den vann laga kraft alltså. Har klickat runt på tingsrättens och skatteverkets hemsidor men inte hittat något. Det måste ju gå att ta reda på på något sätt?
Det dokumentet borde du kunna begära ut. Och då är det väl tingsrätten eller? Jag kommer inte ihåg hur man gjorde skilsmässa :P
 
Finns det något sätt att ta reda på det? När den vann laga kraft alltså. Har klickat runt på tingsrättens och skatteverkets hemsidor men inte hittat något. Det måste ju gå att ta reda på på något sätt?

Har du inte fått tingsrättens dom hemskickad på posten? Det borde väl stå där? Annars ring och fråga bara.
 
Prova att logga in på skattemyndigheten och gå in på folkbokföring, där står det när jag är gift i alla fall.
Annars borde det kunna stå i personbeviset om du väljer uppgifter från folkbokföringen.
 
Prova att logga in på skattemyndigheten och gå in på folkbokföring, där står det när jag är gift i alla fall.
Annars borde det kunna stå i personbeviset om du väljer uppgifter från folkbokföringen.
Japp, det står när jag är skild där, bra! Däremot tycker jag inte att det stämmer med när skilsmässan gick igenom, datumet hos Skatteverket är flera månader senare.
 
Japp, det står när jag är skild där, bra! Däremot tycker jag inte att det stämmer med när skilsmässan gick igenom, datumet hos Skatteverket är flera månader senare.

Barn inblandade? Annars när domen vunnit laga kraft. Stämmer handlingen du fick när ansökan lämnats in?
 
Barn inblandade? Annars när domen vunnit laga kraft. Stämmer handlingen du fick när ansökan lämnats in?
Vi lämnade in i februari, 6 månaders betänketid så jag fick hem ett papper i september. Hos Skatteverket står det december. Men det kanske tog lite tid med byråkratin?
Det spelar ingen som helst roll, det var ju flera år sedan, men jag blev nyfiken.
 
Vi skilde oss för fem år sedan, jag har inte kvar några papper från tingsrätten. Det var därför jag undrade om jag kunde komma åt datumet på ett smidigt sätt men det verkar inte gå. Hur som helst så spelar det ingen roll för det exakta datumet behövdes inte.
Tack för era svar.
 

Liknande trådar

Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 811
Samhälle Kollase på kommunens hemsida och följande krävs: "Detta krävs av dig som ska införa fastighetsnära insamling Du som är fastighetsägare...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
2 853
Senast: Badtz Maru
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 310
Senast: Rie
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
15 250
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp