Bukefalos 28 år!

Vill så gärna ha barn

D

Dalhberg

Har ett jätte problem. Jag och min man fick oväntat barn förra året i januari. Under mycket komplicationer fick vi göra att bort. Hur lång tid tar det innan man brukar bli med barn igen?

Nu till problemet.. jag vill så gärna ha barn och ända sedan aborten har vi haft oskyddad sex och fortfarande inget barn. Tips, råd tankar ja allt tas emot med glädje!
 
Sv: Vill så gärna ha barn

om ni har försökt i över ett år på egen hand är det kanske dags att göra utredning?
 
Sv: Vill så gärna ha barn

Förstår inte riktigt första delen av inlägget.

Gjorde du valfritt abort eller var det något som hände med dig/fostret som gjorde att du var tvungen att göra en?

Du skriver "komplicerad" abort, informerades du om att du kunde fått några skador eller liknande?
 
Sv: Vill så gärna ha barn

komplicationer med barnet - fick bland annat stora blödningar även om barnets hjärta slog rytmiskt emellanåt. efter 5 blödningen slutade hjärtat slå och abort gjordes.

nej enligt läkaren skulle inga skador medföljas
 
Sv: Vill så gärna ha barn

Verkligen tråkigt för er!
Hoppas att det tar sig snart.

Har för mig att man "måste" försökt minst ett år för att få en utredning.
Men jag är inte så insatt, och om du känner dig oroad tycker jag att du ska beställa en tid för att se att allt set OK ut därinne efter aborten.
 
Sv: Vill så gärna ha barn

jaa de var hårt. okej, får ringa och försöka få en tid =)
tack för svaret iaf
 

Liknande trådar

Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 157
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 625
Senast: Nixehen
·
  • Artikel
Dagbok Så känns det... Startar en ny depptråd på dagboksforumet. Behöver ventilera mig. Jag blev sjukskriven. Men jag är dålig på det. Blev...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 322
Senast: Blyger
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 144
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp