Vinter 09-10 mammor

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vinter 09-10 mammor

Det är lugnt, jag har fått hjälp i den andra tråden. Tänk vad buke är bra :love:

Ja det är superhemskt, de är så himla små ju :cry:
 
Sv: Vinter 09-10 mammor

Nejmen hu, stackars lilla Matilda ! Usch, och jag som tyckte det var jobbigt att se William sövd när han skulle röntgas, och då han opererades ju inte ens...
Många kramar till er Cilla med familj!
 
Sv: Vinter 09-10 mammor

Läbbigt med Cilla och Matilda :(


Gårdagen var underbar :love:

Vi kom dit strax före kl 15, kasta oss på sängen och glodde på tv och käka godis.
Gick sen och njöt av the buffen med en massa hembakat :)

Tillbaka på rummet, båda somna *haha* sen åt vi lite mer godis och gjorde oss i ordning för middagen, bordet var bokat till kl 19.
Vi åt en 3 rätters middag, sen slappa i salongen innan vi gick å badade på vårt rum och sen krascha vi båda i säng och har sovit som grisar fram till klockan ringde och de var dags för frukost.

29933311.jpg

29933315.jpg


Höll på att skratta ihjäl mig när jag tog på mig morgonrocken, inte sydd för gravidmagar ;)
29933309.jpg
 
Sv: Vinter 09-10 mammor

Så otäckt att behöva operera en sån liten. Den skräcken som Cilla och hennes man måste känna för sitt lilla barn.

Lyckligtvis så är ju läkarvetenskapen rätt långt kommen idag och man kan rätta till den mest otroliga saker.

Jag håller tummarna.
 
Sv: Vinter 09-10 mammor

Eftersom vi skrivit över 2000 inlägg och ingen föder barn just nu så passar jag på att göra en ny tråd och ber moderatorn låsa denna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp