Bukefalos 28 år!

Vinterföräldrar 2013/2014

Sv: Vinterföräldrar 2013/2014

Vi kan byta! Jag äter HELA tiden! Va vältränad förut, smal och hade normala matvanor. Nu äter jag dygnet runt känns de som. Helt besatt av hemlagad mat och glass. Kommer väga mycket innan detta är klart haha!
 
Sv: Vinterföräldrar 2013/2014

jag är inte smal och ska INTE äta mer än vad jag behöver. Är faktiskt inte alls stor i maten annars och är helchockad av att jag är hungrig! Får ångest, vill inte gå upp mer än vad jag ska ;-) Jag gillar inte alls glass annars men jo, glass vill jag ha nu...och precis som du hemlagad mat!! dock inte godis och såna saker.
 
Sv: Vinterföräldrar 2013/2014

Här är en till som inte ska äta mer än nödvändig :o Men det är svårt när jag i stort sätt alltid är hungrig, jag har till och med börjat vara hungrig och äta frukost på morgonen vilket jag aldrig har gjort tidigare.

Men jag ska försöka att äta mindre portioner och mer sallader/lätta mål och oftare än jag gör i vanliga fall, då borde jag kunna hålla hungern någorlunda låg och inte frestas av att ta till massa onyttigheter mellan de större målen ;)
 
Sv: Vinterföräldrar 2013/2014

Är i V9 nu, (8+2) ska ha 12 Januari -14 om allt går som de ska.
Fick MF i V12 i Augusti -12 så oron är stor för att de ska gå som sist..
Skall försöka få tag i MVC o få föra ett tidigt UL..

Har mått pyton!! Illamående, trötthet och hungrig som f..
Nu börjar de lugna sig lite men så känner man sig orolig istället.. Blä aldrig nöjd!!
 
Sv: Vinterföräldrar 2013/2014

Man blir aldrig nöjd som du säger! Är i v12 nu, köpte första mamma byxorna idag :D helt underbara och faktiskt så fanns det mycket snygga jeans :D har dock problem med foglossning redan :crazy: efter 2 h på jobbet kan jag knappt gå :(

Hur mår ni andra? Får försöka få igång tråden lite :)
 
Sv: Vinterföräldrar 2013/2014

Här mås det inte kalas så att säga, har känt mig i princip bakfull i 3 veckor, har ingen aptit öht och är fruktansvärt trött :meh:
Tur i oturen är att jag är sjukskriven efter arbetsskada, att jobba känns ganska avlägset, haha

Vet fortfarande inte hur långt gången jag är, nånstans mellan v 10-14 befinner jag mig. Har inskrivning nu den 20e och då kommer vi boka tid för UL.
 
Sv: Vinterföräldrar 2013/2014

Usch då! Du kan få min matlust, har nämligen så det räcker för minst 10 personer ;) åh dagen efter mig då :) ska på i skrivning den 19e. Ska ta alla prover på tisdag också :) Om min gravidhjärna kan tänka sig att komma ihåg det .
 
Sv: Vinterföräldrar 2013/2014

Vi kan mötas lite halvvägs så att det kanske blir lagom :D

Jag har larm på mobilen, lapp på kylskåpet o en sambo som håller reda på mig, så vi borde komma ihåg, haha! Men tankspridd är man, herregud :p
 
Sv: Vinterföräldrar 2013/2014

Haha, ja alla andra skrattar ju åt en så då kan man ju lika gärna göra det själv också :p
 
Sv: Vinterföräldrar 2013/2014

Ja! Som i fredags när jag fick in alkoholfritt vin. Alla ville testa för att se känna vad det smakar, en av mina vänner ville dock inte det för hon va förkyld.

Jag satt länge och funderade över på vilket sätt alkoholfritt vin kunde försämra en förkylning :rofl: Jag fattade liksom inte att hon inte ville SMITTA mig för att jag är gravid... Hallå eller?
 
Sv: Vinterföräldrar 2013/2014

haha, ja alla vet vi väl faran med alkoholfritt vin! :laugh:

usch, har mig en riktigt illamående dag, åt frukost vid 10 och har fortfarande typ sura uppstötningar av den :wtf:
 
Sv: Vinterföräldrar 2013/2014

Usch då :( min kropp har börjat med något annat nu sen illamåendet gick över. Runt 09 på jobbet så får jag kraftiga blodtrycksfall och kräkningen sitter i halsen. Spyr inte men är väldigt nära (har spyfobi så håller tillbaka in i det längsta).

Sen vid 10 är det borta... Skumt!
 
Sv: Vinterföräldrar 2013/2014

Här kan ju jag vara med! :) Jag är gravid i vecka 7, har bf 29:e januari tror jag. Har inga barn sen tidigare, men ett sent avbrytande som gjordes i vintras och som tyvärr lyckats ta bort glädjen lite av att vara gravid igen. Jag är så orolig! Tänk om nåt är fel igen.

Mår illa hela tiden, är hungrig jämt och skulle när som helst kunna gå och lägga mig och sova i 12 timmar. Har inte tränat på flera veckor. Just nu är det inte roligt att vara gravid :wtf:

Bara gnäll från mig, sorry :D
 
Sv: Vinterföräldrar 2013/2014

V10, kanske dags att boka tid hos Mvc? Men glömmer ju av det hela jäkla tiden!!
Jag mår sådär. Trött som attan, illamående, äter värre än en häst känns de som.. Har dåligt samvete för mina hästar som i princip stått i över en månad för jag har ingen ork..
 
Sv: Vinterföräldrar 2013/2014

V10, kanske dags att boka tid hos Mvc? Men glömmer ju av det hela jäkla tiden!!
Jag mår sådär. Trött som attan, illamående, äter värre än en häst känns de som.. Har dåligt samvete för mina hästar som i princip stått i över en månad för jag har ingen ork..


Ja det tycker jag :) Gick på hälsosamtalet v10 och ska på inskrivning nästa vecka ( v13 ). Ring ring ring :bump:

Man får försöka tänka att : jag är trött av en anledning och den anledningen är att jag ska ta det lugnt :) Tröttheten är kroppens sätt att säga åt dig att du behöver vila. Såga inte dåligt samvete :)
 
Sv: Vinterföräldrar 2013/2014

Ja det tycker jag :) Gick på hälsosamtalet v10 och ska på inskrivning nästa vecka ( v13 ). Ring ring ring :bump:

Man får försöka tänka att : jag är trött av en anledning och den anledningen är att jag ska ta det lugnt :) Tröttheten är kroppens sätt att säga åt dig att du behöver vila. Såga inte dåligt samvete :)

Varje morgon tänker jag att jag skall ringa, tänkt så sedan vecka 7 lr ngt, men så går man ut med hundarna eller så ska man iväg med dottern på dagis så är de som bortblåst =P.
Men nu sätter jag en påminnelse så ringer jag på jobbet imorgon. =)
Jo, visst är det så men det är jobbigt när man vill så mycket men man inte orkar och det är ju som du säger att det är kroppens sätt att säga åt en, men de är ju så trist att inte göra någonting!
 
Sv: Vinterföräldrar 2013/2014

Min hjärna har slutat att samarbeta med övriga kroppen haha! Kan inte ens skriva!

Ja man vill göra allt man orkat innan och blir frustrerad och ledsen när man inte har ork :(
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 835
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 635
Senast: Tofs
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 548
Senast: Lingon
·
Relationer Anonymt nick för jag känner jag behöver få ventilera mig lite. Vad anses som ett normalt förhållande med sina föräldrar? Jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 113
Senast: Wysiwyg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp