Bukefalos 28 år!

Vinterföräldrar 2016/2017 del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här har min snälla lilla son bytts ut mot ett frustrerat och argt barn. När han inte får som han vill eller något inte blir rätt enligt honom får han ett utbrott och biter på närmsta sak. Än så länge har vi klarat oss undan men igår tog han ett rejält tag i en soffkudde med tänderna O_o och nyss fick handtaget på lära-gåvagnen sig en omgång för att han inte fick loss sin snuttefilt (eftersom han satt på den:meh:). Antar att vi är inne i nån fas? Jag hoppas han inte biter något av de andra barnen på förskolan :nailbiting:
Exciting! :nailbiting: ;) Men det ordnar sig nog.
 
@supersonic
Nä, men det här är mer uppenbart dagis a la barnförvaring nu när jag har sett hur de faktiskt jobbar än nån förskola.
Hon kommer säkert ha lite kul och inte ta skada av att vara där, men jag kommer inte bli ledsen när vi flyttar och få byter förskola.

Hoppas den nya är bättre! Det lät inte alls som det ska vara.
Här är de oftast jättebra. När det inte är bra beror det på underbemanning. Den idiot som kom på 2,75 personal per 22 barn i åldern 3-5 är en idiot :cautious:
Exciting! :nailbiting: ;) Men det ordnar sig nog.
Lite! :nailbiting: Ja det tror jag också :)
 
Hoppas den nya är bättre! Det lät inte alls som det ska vara.
Här är de oftast jättebra. När det inte är bra beror det på underbemanning. Den idiot som kom på 2,75 personal per 22 barn i åldern 3-5 är en idiot :cautious:

Lite! :nailbiting: Ja det tror jag också :)

Oj här i degerfors är det ca 3 pers på 17 barn!
 
Hoppas den nya är bättre! Det lät inte alls som det ska vara.
Här är de oftast jättebra. När det inte är bra beror det på underbemanning. Den idiot som kom på 2,75 personal per 22 barn i åldern 3-5 är en idiot :cautious:

Lite! :nailbiting: Ja det tror jag också :)
Kul att det känns bra annars!
O_o Och jag tyckte "vår" avdelning var underbemannad, 18 barn på 1-5 år på 3 pers.
 
Andra dagen i rad med jobb, känns bättre.
Just nu känns det som att det är idealt för mig att jobba så att jag är hemma till 19 och kan vara med och natta vid behov.
Skulle dock vara skönt att orka jobba hela dygn och vara ledig mer sammanhängande tid.
 
DSC_0311.JPG

Kvällsmys med glad tjej
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 560
Senast: gulakatten
·
Hundavel & Ras I en annan tråd länkade @hundtant till en artikel gällande en ny studie om hundrasers livslängd i UK - tack för det förresten! Här finns...
Svar
11
· Visningar
1 029
Senast: co-SMAD4
·
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 939
Senast: orkide
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
431

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp