Vinterjacka

@Lovisaleonora - är Didrikson värda sitt pris tycker du? I kvalitet och hållbarhet vill säga. Jag har sneglat lite på dom eftersom de är snygga och inte så bulliga, men känns dyrt.

Ja och så brukar jag oftast vara ganska varm av mig så vill inte ha världens varmaste komarock heller, vilket också gör att jag tvekar. Det vill säga, är alla modeller gjorda för fryslortar kanske jag bör kolla efter annat :)

Nu har jag inte haft min jacka så länge men jag är hittills väldigt nöjd med mitt köp. Naja känns inte jättetjock utan mer lagom. Jag har varken frusit eller svettats i den. Jag rekommenderar den verkligen! :up:
 
Jag har samma upplevelse som @Lovisaleonora om storlekarna: de Didrikson jag haft har varit normala i storleken.

Den här gången skulle jag inte ha någon, har haft två eller tre på raken och tröttnade, de är så Göteborg. Men så provade jag en massa annat och tände inte på något, och så hade det kommit en ny Didrikson i grått och jag kan aldrig gå förbi grått. Så det blev en sådan, Mimi heter den. Färgen heter coal black fast ser grå ut.
 

Liknande trådar

Fritid Kan ni tips på riktigt varma ytterkläder som passar nu i vinterkylan? Allt jag har är för kallt! Jag har bra underställ i ull och...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 155
Senast: cambodia
·
Kläder & Bli fin Pga annan tråd här i forumet började jag åter igen fundera på det här med olika material i kläder. Hur ska man tänka egentligen och hur...
2
Svar
20
· Visningar
1 454
Kläder & Bli fin Det börjar bli varmare ute och det slog mig att jag inte har någon vettig jacka att ha på mig i plusgrader. Mina vinterjackor är...
Svar
0
· Visningar
338
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
766

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp