Virkning, Stickning, Nålbindning..

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mönster, från järbo garn. Egentligen gör det inget för den ska ändå bli en skål. Men det stör mig!

Jag har samma problem med dukar. Det jag vet är att jag virkar ganska hårt. Kanske är det samma med dig?
Ibland fungerar blockning men ibland är det bara som förgjort.
 
Provar mig fram! Är ju västa nybörjaren så vi får se hur det blir sen. :angel:
 

Bifogade filer

  • 1F30D4A8-21E3-404B-B058-C00C4A9127A0.jpeg
    1F30D4A8-21E3-404B-B058-C00C4A9127A0.jpeg
    351,8 KB · Visningar: 120
Det var kul att göra små ljushållare!
Vette tusan vad jag ska ha dem till, men jag virkar fler.
 

Bifogade filer

  • 15228474587931677522117.jpg
    15228474587931677522117.jpg
    342,1 KB · Visningar: 101
@sthu o va söta! Gör fler, skänk bort till lämpligt lotteri. Såna där är precis såna vinster folk skulle antingen älska eller hata att få, och lotteri”ägarna” blir glada över saker att ha som vinster :D
 
@sthu o va söta! Gör fler, skänk bort till lämpligt lotteri. Såna där är precis såna vinster folk skulle antingen älska eller hata att få, och lotteri”ägarna” blir glada över saker att ha som vinster :D

Smart! Då får jag pyssla utan att huset blir överfullt med prylar. Funderar på att sänka till katthemmets loppis, kan de få in nån krona är det bra.
 
  • Gilla
Reactions: Laa
Tjusigt @Tonto !

Själv stickar jag på en av klänningarna till barnen. De jag tänkte göra klart till jul men först nu fått tag i mer garn till. Inte alls lika pepp längre men har man lovat så har man... Motiverar mig själv med att när jag gjort klart den i den större storleken, så tänker jag lägga upp en siri till som jag tänkte göra som tröja i superulligt ekologiskt garn fullt i lanolin. Det ser jag fram emot!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 091
Relationer Har varit ihop med min kille i snart tio månader. Vi har varit bekanta i ett par år, men vid nåt tillfälle visade han intresse, och jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 668
Senast: sthu
·
Övr. Hund På fredag flyttar vi in till våran nya gård! :D Gården är byggd 1920 och det står en gammal liten lada där. Tror ena delen säkert haft...
Svar
7
· Visningar
3 748
Senast: Miao
·
Relationer Tror helt seriöst att jag ALDRIG kommer komma över min första pojkvän. Vi var tillsammans i drygt 2 år och gjorde slut för 5 år sen...
Svar
3
· Visningar
1 668
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp