Visa era galopphästar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Visa era galopphästar!

Kl

Här kommer lite uppdaterade bilder även från mig!
Har visat dem i en annan tråd men inte i galoppistråden.


Bild028.jpg


Bild016.jpg


Bild021.jpg


Bild004.jpg


pmm: fina bilder. kul att se att det kommit lite "tryck" i henne från tidigare - blir en helt annan häst!
 
Sv: Visa era galopphästar!

Vår underbaring heter Cavanå.
e.GOVERNOR GEORGE u.CATINA (ue.STEVE'S FRIEND )

Tyvärr går det inte att lägga upp bilder för mig så jag länkar istället.:o

Första länken är när vi köpte honom förra året. Strax efter det.

Andra är tagen nu 1Maj, dock har han varit konvalecent hela vinter tyvärr så han har inga muskler. Men det är på god väg.

Han skulle bli fälttävlanshäst men gick omkull på ett vanligt hinder o skadade sig i Augusti förra året så vi får se. Har inte kommit igång med hoppningen ännu.

http://www.grisbacken.se/18444385?i=27986123

http://www.grisbacken.se/18444385?i=27986104
 
Sv: Visa era galopphästar!

Tack så mycket! :) Ja jag saknar honom varje dag, och jag vet inte var han är :cry:
 
Sv: Visa era galopphästar!

såg ett annat klipp med honom på youtube...var en annan ryttare. Kan det varit ett gammalt eller nytt klipp tro?
 
Senast ändrad:
Sv: Visa era galopphästar!

Det va hon som köpte honom först. han såldes vidare efter det tyvärr... vill bara veta hur han har det. Jag tog även hand om honom nästan alla år han stod på banan, *saknar*
 
Sv: Visa era galopphästar!

19560016.jpg


19560017.jpg


19560018.jpg


har inga bra bilder för det är ingen som tar kort på mig och det är ju lite svårt att ta kort på dig själv:crazy:

men detta är iaf Sotar Murre och han var galopphäst fram tills september (tror jag han gick sista löpet) förra året. då köpte jag honom och håller på o skolar om honom till FT-häst.
han är 7 år gammal, danskfödd, e. Itsabrahma och u. Moon shine

han är jätteduktig faktist:). senast i söndags dubbelnollade han på våran första CR hoppning!! (60 cm bara, men ändå, man måste ju börja nånstans oxå;). har stora förhoppningar på honom för han har väldigt bra teknik och är hinderklok!!


Jasså Sotarmurre,han har jag sett starta i galopp :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 125
Senast: Jerseyite
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Görel
·
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 547
Senast: Habina
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
913

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp