Bukefalos 28 år!

Bifogade filer

  • 90C3CF8C-8F63-46AB-880A-E11C98A110F5.jpeg
    90C3CF8C-8F63-46AB-880A-E11C98A110F5.jpeg
    33,7 KB · Visningar: 38
1. recept blekselleri (har blekselleri över från en annan rätt jag gjorde och använder det inte ofta)
2. badplats (och den orten jag var intresserad av)
3. busshållplats + namnet på badplats (kan inte köra bil pg.a. sjukdom och det är irriterande ofta det inte står närmaste busshållplats utsatt men hur man hittar dit med bil och vilka parkeringar som finns är utförligt redogjort för på kommunens hemsida... google maps ger inte alltid svar heller)
4. mäklare bostadsrätt arvode
5. TV4 panel klipp
 
1. Granngården hästfoder (min mamma visste inte vad för foder hon skulle köpa så jag visade det).

2. Vattentrask häst (min häst är skadad och jag undrade om vattentrask skulle vara nödvändigt).

3. Stallgång bredd (vi ska eventuellt köpa en gård, och behöver då i princip helrenovera stallet. Jag undrade hur smal stallgång man kunde ha där hästarna bara går och det är boxar på ena sidan och uppbindningsplatser på andra, hittade inget specifikt så ska leta vidare idag).

4. Sabino 1 gene (jag är orimligt intresserad av färggenetik och undrade om min häst har det anlaget. Då hon inte är väldigt tydligt behöver hon färgtestas för att jag ska vara säker, så nu ska jag leta upp vad hon ska testas mot).

5. Häststam (jag är även orimligt intresserad av stam, och häststam har mer info om min hästs stam än travsidan).

Jag tog då bort några sökningar, en där ordningen inte stämde (jag hade sökt på en specifik hingst, men det var inte senaste sökningen) och några som var nästan samma sökning som jag har med, fast annan stavning. :)
Märks det att jag är hästmänniska? :angel:
 
Min google visar inte senaste 5 sökningar utan visar vad jag söker oftast... aftonblaskan och expressen är med på topp tillsammans med väder, corona och horse racing....
 
Jag har två personnamn överst (letade adresser), psykiatrimottagning + kötid (jobbrelaterat), "Worlds third highest mountain", "elektriker".
 
Booli hjo
Euro to sek
Fryksås fäbodar
Kollektiv stockholm
Holländska turister mördade

Har precis lyssnat klart på radioföljetången "Händelser vid vatten" av Kerstin Ekman. Läste den när den kom it men den var värd att läsa/höra igen. Ville fräscha upp minnet om morden och googlade på det.

Övriga sökningar känns inte lika mystiska.
 
5608FE80-E880-44E2-BE28-ADB749A9290B.jpeg

1) ville se hur dyr den var(5000!!!!) och om jag skulle kunna investera i den i år(svar nej njet absolut ICKE 😂).
2) min bror är nyss testad för corona med samma symptom som jag hade i mars. Landstinget Gävleborg erbjuder antikroppstest from september.
3) oo ee ooh I look just like Buddy Holly, oh-oh and you’re Mary Tyler Moore
4) ölsugen
5) hungrig på jobbet, missade stängning med 126 sekunder 🙃
 
Mina 5 varav 2 var för jag skulle beställa mat på resturang och aldrig hört talas om primörer innan och skulle va säker på att ryggbiff var nöt och inte fläsk.
Googlade på allemansrätten då vi kom att diskutera med att rida rakt ut i terrängen i skogen (alltså där det inte är vägar eller stigar redan).
Vägarbetstidslagen är jobbrelaterat, har koll på 6-timmars regeln, men ville kolla hur lång rast det var man som mest måste ha under ett jobbdygn när man jobbar t ex. 10 timmar.

Knowing Bros är en Sydkoreansk tv-show där jag ville se vilken episode vilka gäster dyker upp i osv.
  1. Vägarbetstidslagen
  2. Knowing Bros episode list
  3. Allemansrätten rida i skogen
  4. Grillade primörer
  5. Ryggbiff
 
1. Insect protein (jobbrelaterat)
2. Hint water (jobbrelaterat)
3. US population age distribution (jobbrelaterat)
4. Condeco meaning (nyfiken)
5. Limhamns glassmejeri (glassugen :D)
 
Dagens googlingar

1 aktivering hund
2 hundpensionat skaraborg
3 Släpvagnskollen
4 hundleksak
5 finska pinnar

Tja hundarna är rastlösa så bidde lite efterforskning
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 992
Senast: Stereo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 650
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Okej, trådstart på vad jag hoppas kommer bli en lång tråd uppdateringar regelbundet. Sambon och jag har köpt hus här i Far North...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
12 497
Senast: Seabaz
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 361
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp