Bukefalos 28 år!

Diabetikern

Trådstartare
Era 5 senaste google sökningar.

Med tanke på dagens alla funderingar hit och dit och hur jag använder google. (till typ allt) idag har jag redan gjort 15-20 sökningar

De senaste

1 Byta väggar hästtransport
2 Plommon
3 Vilken webbläsare lanserades 1995
4 Hund slalom dobbermann
5 Pax21


Ganska spretig.

Så vad googlade ni sist? :D

Och vad gjorde man innan Google?
 
Jag visade ju mina 6 senaste sökningar för någon dag sen i Vad gör vi tråden 😂

Mina nu 5 senaste är:

1 Translate (kunde inte för mitt liv komma på vad utmaning hette på engelska....)
2 Applicera minkolja bäst
3 Större korsnäbb hona
4 Blåbärspaj
5 Marsvin blåbär
 
Vad kul grej ändå. Jag har också lite av var känner jag 😂
DE75C81E-16A9-4054-9E56-8EA759E33C6F.png
 
1. smulpaj rabarber (den blev jättegod, hade hallon i den också)
2. Joe Nimble (letade nya barfotaskor)
3. cloud slime
4. god mat katrineholm
(på väg hem från Norrköping)
5. håv dollarstore
 
Rabatt Folksam steriliserad
Pelletsportalen
Garfågel
Drulleföräkring
Mikropenis

🙈🙈🙈🙈Alltså! 🙈🤣😂😂😂😂😂

För att ge en förklaring:
Pratade med mamma om nästa hund, om jag ska ha en tik eller hane, lutar mot tik men jag vill i sånt fall sterilisera, men det är ju så dyrt, däremot så slipper man ju löptrosor, trosskydd, och risk för livmoderinflamation, plus att man får rabatt på försäkringen så går nog jämt ut. Varpå hon sa att hon inte visste om hon hade rabatt (hon har steriliserad tik) så jag kollade upp och sa att det ska du få, 10%, så ring!

Pelletsportalen är inte så party, snart höst och dags att lagra upp inför vintern så det blir varmt och skönt i huset

Garfågeln fick sonen en bok om från donken när vi var där och åt i helgen, hade aldrig hört talas om den, men blev nyfiken när och varför den blev utrotad

Drulleförsäkringen kollade jag upp eftersom det blev ett jäkla åskväder, var strålande sol när jag åkte till jobbet, och det skulle fortsätta vara strålande sol, så jag drog varken ut modem eller min ganska nya tv innan jobbet...

Och mikropenis då.... 🙈 Har ingen riktigt bra förklaring till den faktist. 🙈🤷🏻‍♀️🤣 Började fundera bara på hur pass få cm man ska ha för att det ska räknas som en mikropenis. Gissar att jag ramlat över ordet när jag slösurfat runt på min dötid på jobbet.
 
Era 5 senaste google sökningar.

Med tanke på dagens alla funderingar hit och dit och hur jag använder google. (till typ allt) idag har jag redan gjort 15-20 sökningar

De senaste

1 Byta väggar hästtransport
2 Plommon
3 Vilken webbläsare lanserades 1995
4 Hund slalom dobbermann
5 Pax21


Ganska spretig.

Så vad googlade ni sist? :D

Och vad gjorde man innan Google?

1 aira stockholm
2 matsked kaffe per liter
3 ledig anhörig sjuk
4 vård av anhörig
5 stressutlöst psykos

(en anhörig har drabbats av psykos :( )
 
Rabatt Folksam steriliserad
Pelletsportalen
Garfågel
Drulleföräkring
Mikropenis

🙈🙈🙈🙈Alltså! 🙈🤣😂😂😂😂😂

För att ge en förklaring:
Pratade med mamma om nästa hund, om jag ska ha en tik eller hane, lutar mot tik men jag vill i sånt fall sterilisera, men det är ju så dyrt, däremot så slipper man ju löptrosor, trosskydd, och risk för livmoderinflamation, plus att man får rabatt på försäkringen så går nog jämt ut. Varpå hon sa att hon inte visste om hon hade rabatt (hon har steriliserad tik) så jag kollade upp och sa att det ska du få, 10%, så ring!

Pelletsportalen är inte så party, snart höst och dags att lagra upp inför vintern så det blir varmt och skönt i huset

Garfågeln fick sonen en bok om från donken när vi var där och åt i helgen, hade aldrig hört talas om den, men blev nyfiken när och varför den blev utrotad

Drulleförsäkringen kollade jag upp eftersom det blev ett jäkla åskväder, var strålande sol när jag åkte till jobbet, och det skulle fortsätta vara strålande sol, så jag drog varken ut modem eller min ganska nya tv innan jobbet...

Och mikropenis då.... 🙈 Har ingen riktigt bra förklaring till den faktist. 🙈🤷🏻‍♀️🤣 Började fundera bara på hur pass få cm man ska ha för att det ska räknas som en mikropenis. Gissar att jag ramlat över ordet när jag slösurfat runt på min dötid på jobbet.

Tikar steriliseras inte, de kastreras ;)
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 992
Senast: Stereo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 662
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Okej, trådstart på vad jag hoppas kommer bli en lång tråd uppdateringar regelbundet. Sambon och jag har köpt hus här i Far North...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
12 501
Senast: Seabaz
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 369
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp