Bukefalos 28 år!

Precis en sådan följde med mig hem precis.. kakdeg och Marabou, vad kan gå fel liksom?
Mig med! Och nya Marabou Oreo Sandwich, och Plopp juleskum, och 1,5 kg lösgodis... Ehrm, liiite svårt att bedöma mängder i lösgodishyllan ja :angel:
Ska dock inte testa nån ny Marabou förrän typ söndag som tidigast, kommer typ dö av nyfikenhet!
 
Så tråkiga grejer att jag inte ens kommer ihåg vad jag sökt på nu när jag skriver fastän jag tog skärmdumpen alldeles precis 😣
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20200904-221247.png
    Screenshot_20200904-221247.png
    47,7 KB · Visningar: 36
Mina 5 varav 2 var för jag skulle beställa mat på resturang och aldrig hört talas om primörer innan och skulle va säker på att ryggbiff var nöt och inte fläsk.
Googlade på allemansrätten då vi kom att diskutera med att rida rakt ut i terrängen i skogen (alltså där det inte är vägar eller stigar redan).
Vägarbetstidslagen är jobbrelaterat, har koll på 6-timmars regeln, men ville kolla hur lång rast det var man som mest måste ha under ett jobbdygn när man jobbar t ex. 10 timmar.

Knowing Bros är en Sydkoreansk tv-show där jag ville se vilken episode vilka gäster dyker upp i osv.
  1. Vägarbetstidslagen
  2. Knowing Bros episode list
  3. Allemansrätten rida i skogen
  4. Grillade primörer
  5. Ryggbiff
Dagens googlingar

Släpvagnskollen
Markbädd på burk
BLÜCHER Sweden AB
Dansksvensk gårdshund
lichen sclerosus
Var du full på den sista? :rofl: :D:angel:
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 992
Senast: Stereo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 650
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Okej, trådstart på vad jag hoppas kommer bli en lång tråd uppdateringar regelbundet. Sambon och jag har köpt hus här i Far North...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
12 497
Senast: Seabaz
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 359
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp