Visst går väl buke-klockan fel?

D

Dropdead

Eller har mitt buke trillat före i tid på något sätt?

Nu står det nämligen att inläggen är skrivna idag 01.45 och framåt, men klockan är ju bara 01.11...??? :confused:

Edit: klockan är enligt buke över två... Har Gunnar inte ställt om till vintertid, månntro? ;)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Visst går väl buke-klockan fel?

Du får själv ställa om klockan
 
Sv: Visst går väl buke-klockan fel?

Gå in i kontrollpanelen och klicka på redigera alternativ.Där hittar du olika alternativ för sommartid.

/lillebill,moderator
 
Sv: Visst går väl buke-klockan fel?

För mig räcker det att bara gå in i kontrollpanelen så blir tiden rätt.
 
Sv: Visst går väl buke-klockan fel?

För mig går också klockan fel. Svarade nyss i en annan tråd, och i mitt svar så står det att jag gjorde det OM EN TIMME, typ.

Klockan i min data går rätt. Så där behöver det inte göras någon ändring. Den är nu 09.50. Få se vad det kommer att stå för tid i detta inlägg...
 
Sv: Visst går väl buke-klockan fel?

Nä, nu är klockan rätt i mitt ovanstående inlägg. Men i ett annat inlägg som jag gjorde för en bra stund sedan, så står det kl. 10.24!?!?! Och det är den ju inte förrän om 30 minuter...
 
Sv: Visst går väl buke-klockan fel?

Haha så snurrigt det kan bli.... :crazy:
 
Sv: Visst går väl buke-klockan fel?

lillebill skrev:
Gå in i kontrollpanelen och klicka på redigera alternativ.Där hittar du olika alternativ för sommartid.

/lillebill,moderator


Men...jag har redan automatisk ändring på det och kan inte förstå hur jag ska ändra det så det blir "rätt"? :confused:

Fast - nu när jag skrev detta, så blev det rätt ändå. Hmm... jaja, jag är snurrig, men nu verkar ju allt stå rätt till så då var den saken ur världen! :D
 
Sv: Visst går väl buke-klockan fel?

Det ändrar sig så snart du vart in i kontrollpanelen om man har automatisk ändring.

Detta är ett fenomen som uppträder 2 ggr om året så jag måste fråga:
Hur är det med långtidsminnet ;):rofl:
 
Sv: Visst går väl buke-klockan fel?

Jamen, jag har varit inne på kontrollpanelen och där går klockan rätt. Jag fattar ingenting heller.
 
Sv: Visst går väl buke-klockan fel?

Spara ändringar då (även om du inte gjort några), innan du går ur kontrollpanelen
 
Sv: Visst går väl buke-klockan fel?

Helt klart är det något som inte fungerar riktigt som det skall med detta. Det finns en automatik för att automatiskt ändra från sommartid i forumprogrammet på något sätt verkar den inte fungera.
Förhoppningsvis skall det fungera bättre i den nya versionen av forumet som jag planerar att uppgradera till i en nära framtid.

Jag har nu ställt om klockan "för hand".
 
Sv: Visst går väl buke-klockan fel?

Okej, tack!!
Det är ju inte så superviktigt, blev mest nyfiken när jag såg att det står en tid när man inte är inloggad och en annan när man är :bow:
 
Sv: Visst går väl buke-klockan fel?

A_K_N skrev:
Detta är ett fenomen som uppträder 2 ggr om året så jag måste fråga:
Hur är det med långtidsminnet ;):rofl:

Det har aldrig yttrat sig på detta sätt för mig tidigare, det var ju därför jag reagerade. ;)
 
Sv: Visst går väl buke-klockan fel?

Ja du AKN, samma visa varje gång.:D Tur ingen kan logga in i min köksklocka för den går bara rätt två gånger per dygn,,,,,,,,,,:angel:


*batterier? I en klocka? Det är väl ingen j**la bil heller*:D
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 730
Senast: Hedinn
·
Ridning Var osäker på om tråden skulle vara här eller under Vård, men moderator kan ju flytta den om den ligger fel. Min vanligtvis relativt...
2
Svar
24
· Visningar
4 322
Senast: Linda_A
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 289
Senast: Calmiche
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 912
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp