Bukefalos 28 år!

VM-tråden

Jag tjuvhänger lite här på FT för att jag kollar dressyren från Aachen just nu. Dessutom ska jag se terrängen på VM, åker ner för att gå på dressyren men terrängen är ju så jädra roligt :p, så jag måste uppdatera mig om ekipagen lite.

Tycker Mister Pooh såg ganska fin ut. Bättre än EM och OS om jag inte missminner mig. Tycker alltid att det är en fröjd att se Ingrid Klimke rida och hon startar ju snart.
 
Sandra, som leder, vilken häst hon har! "Den kan inte göra misstag" har ju sagts då och då och det stämmer nog :D

Niklas ritt var stadig, lite laddad häst men det såg bra ut!

Klimke rider ju så ohyggligt fint!

Synd att Alex blivit sjuk, trist att inte kunna vara med när man laddat. Men när det gäller VM lär ju Ludde bli uttagen iallafall! Det får man ju verkligen hoppas!
 
Ja Ludde har en häst till iallafall till VM , hoppas Mister är fit for fight för terrängen i morgon efter em hoppning så vi har ett lag.
 
det är tydligen oerhört varmt där nere, skönt att hoppningen går lite senare. Nu får alla svenskar se till att hoppa felfritt!

Tror inte Malin stärkt sina chanser till VM tyvärr. Tycker Anna Hassö bör rida i laget :D Om det blir ett lag.
 
Kollar ni?

Malin och Johan har gjort varsin fin runda... Tror säkert Malin får rida VM , dock kanske inte i laget. Men hon måste väl rida fler tävlingar , liksom Niklas?
 
Johan och Orup ute efter tredje olydnaden. Kanske inte helt oväntat dock då han har haft lite problem på smalhinder innan.

Snart Mister Pooh!!
 
Mister Pooh felfri med en lugn runda av förklarliga skäl. Kan han bara hålla sig frisk och gå någon tävling till så är väl han en självklar lagmedlem. Dom är ju för bra för att Staffan ska våga lämna honom utanför laget om han håller sig på benen alla VM dagarna. Svårt! Men eftersom våra andra bra svenska ryttare inte är med så tror jag på en lagplats för Mister Pooh tillsammans med Johan, Anna Hassö och Ludwig på valfri häst. Individuellt Dag och ?? någon av Malin Petersen, Anna Nilsson och Viktoria
 
har inte sett något idag :(

Om Malin och Niklas måste rida fler tävlingar, ingen aning, har inte frågat :D För att få vara med i VM behöver ju ingen rida fler tävlingar, alla som red Em förra året är färdigkvalade till VM vad jag förstår. Sen gäller ju det att bli uttagen också.

Vad finns det mer? Bara Malmö va? VM går ju om 6-7 veckor.

Skulle vara kul om Anna Nilsson blev uttagen :D
 
Jag tänkte mer att man kanske inte vill skicka eller åka till ett VM på enbart de starter som Malin och Niklas har gjort i år.
 

Liknande trådar

Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 321
Tjatter Obs! Känsliga spelare lugnas med att det här inte kommer att bli ett våldsamt tema! Ja så har fyra år gått ännu en gång och vi står...
61 62 63
Svar
1 257
· Visningar
45 861
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp