Bukefalos 28 år!

VM-tråden

Går Anna Hilton in då? Hon är ju reserv till VMet. Eller är hon fortfarande reserv och de nominerar någon annan framför henne?
 
Har det offentliggjorts något lag? Senaste jag läste var att efter Aachen skulle de göra hälsokoll (Antagligen då det upptäcktes på Mister?) och sedan nominera, så då hann de väl aldrig nominera något innan detta upptäcktes?
 
Anna Hilton är 1a reserv, eller var det igår iallafall. Nu vet jag inte längre :D

Det gjordes hälsokontroll på vissa direkt efter Aachen
 
Senast ändrad:
Kanske....men just i Anna Hiltons fall så läste jag det på hennes facebook igår som jag följer ;)
"I'm very exited I am first reserve for the world championship in France
So I'm of to Malmo on the 27th July for team training and to compete at the weekend at Malmo"
 
Ah! Jaha, men om det är skrivet igår så är det väl svårt att veta om hon kommit in som första reserv efter att de redan plockat bort Mister eller om hon var reserv innan och nu går in som ordinarie?

Vi borde väl få veta snart iaf, eller det är inte offentligt vilka de nominerar? Hur mkt kan man ändra från nomineringen tills den "riktiga" slutliga anmälan?
 
Snart dags för Malmö, sen är det väl inte så mycket mer innan VM? Ska bli kul och se Anna Hilton, det har jag inte gjort på många år! Får se vilka som kommer till start, det blir väl klart på torsdagkväll. Verkar som många duktiga ekipage avstår.
 
Skulle nog säga att majoriteten av de som ska rida VM inte rider några mer tävlingar, förutom svenskarna då... Det måste vara ganska hårt underlag på Ribban med tanke på den här långvariga hettan, undrar om dom klarar av att vattna nog. Hoppas inga hästar blir skadade på Ribban nu och att ryttarna får lov att ta det lugnt, å andra sidan varför skall dom då tvingas ut...
 
Nej det tror inte jag heller. Några är väl redan framme i Frankrike osv. Malmö lär inte bli någon höjdartävling precis, men jag vet att det söks vissa svar. Vi får se.

Sen läste jag att GBR blir utan Pippa också. Två där som fått stryka sig nu till VM. Tråkigt :(
 
Nu är Ribban igång iaf, Johan bäst dressyr av svenskarna än så länge med 65%, Hassö 63,6% och Malin 54%... Verkar inte som att hon får någon ordning på detdära :(. Men hon redan helt klar i laget? Det är Viktoria och Hilton som slåss om sista platsen?
 
Ja tycker det är jättekonstigt att MP är klar, redan innan alla tävlingar ens började.. och att Viktoria och Anna Hilton får rida om den sista platsen. Nu har iof inte varken terräng eller hoppning ridits men varför kan inte MP petas? Konstigt
 
Ja tycker det är jättekonstigt att MP är klar, redan innan alla tävlingar ens började.. och att Viktoria och Anna Hilton får rida om den sista platsen. Nu har iof inte varken terräng eller hoppning ridits men varför kan inte MP petas? Konstigt
Har också svårt att se varför man absolut ska ha med ett så osäkert kort i laget?
 

Liknande trådar

Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 312
Tjatter Obs! Känsliga spelare lugnas med att det här inte kommer att bli ett våldsamt tema! Ja så har fyra år gått ännu en gång och vi står...
61 62 63
Svar
1 257
· Visningar
45 818
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp