WEG bilder och uppdateringar

Sv: WEG bilder och uppdateringar

Maria gick ut på sista slingan för 5 minuter sedan.

& Cecilia är på väg in i sista grinden.
Swe-Gänget står och väntar på henne nu. Sista rapporten från banan är att hästen Aces Comett ser pigg och fräsh ut.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Luften har gått ur plupparna nu när man inte ser svenskorna.
Man skulle kanske försöka sig på bilderna.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Som ni säkert redan har läst så blev amerikanskan inte godkänd i slutbesiktningen - synd.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

2010 är inte uppe på youtube ännu, men 2008 års segerritt av Maria Alvarez finns här_http://www.youtube.com/watch?v=pvynxxrKd_8
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Maria gick ut på sista slingan för 5 minuter sedan.

& Cecilia är på väg in i sista grinden.
Swe-Gänget står och väntar på henne nu. Sista rapporten från banan är att hästen Aces Comett ser pigg och fräsh ut.

Då blir det en sen kväll. man kan ju inte stänga ner före man vet hur det går för Maria och Cecilia - även fast man inte ens kan följa deras pluppar längre.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Någon som har någon koll på hur det går för svenskorna? Visas ju inte mycket hästar på sportkanalen. :/
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

**knapplån**

Vore kul att se statistik över hur stor andel av vm-hästarna som är araber, är det i stort sett bara araber, och om det finns lite andra, vad är det då? Korsningar? Isf. vad för korsningar? Power är väl inte 100% arab?
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

De slutade sända när de första kommit i mål. Eftersom det var arabisk tv så var de väl nöjda med att shejkerna gått i mål. Alla andra är väl inte lika intressant...
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Visst, man kan tycka att det är snålt, men de sände i alla fall, vilket är mer än man kan säga om FEI.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Sitter här och irriterar mig på resultatrapporteringen - ingenstans, jag menar ingenstans, hittar jag i alla fall någon som helst information om hur det har gått, vilka som är kvar, hur det sett ut i de olika grindarna, vilka som inte är godkända etc. Vilka som har tagit medaljerna herregud. Ingenting på någon officiell sida. Den info får man ju t.o.m. på EM.

I och för sig var ju den opålitliga GPS rapporteringen fruktansvärt spännande, men nu vill man läsa. Men de som inte stirrat på GPS-pluppar hela dagen och kvällen, hur ska de veta hur det har gått/går?
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Hade det varit dressyr eller hoppning kan jag nog lova att det hade varit annan resultatrapportering...
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Jag skickade ett SMS till SvRf's informationschef Lotta Amnestål för ett tag sedan och nu ligger det uppdaterad info på SvRf's webb.
 

Liknande trådar

Hästvård Ok jag ska ge en liten snabb resúme om min pålle Surprice och våra problem de senaste 2,5 åren. Jag har gjort allt för min häst, vet...
Svar
7
· Visningar
1 600

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp