WEG bilder och uppdateringar

Sv: WEG bilder och uppdateringar

Det är ju bara att kolla vilka delar svt har valt att sända. Som om man inte har sett hoppning och dressyr förut... Jag som ville se distans, reining, voltige och terrängen... suck! Får hoppas på förbättring till 2012...
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

GPS rapporteringen är ju helt död och de har dessutom tappat en del av de som har gått i mål. På endurance Net skriver de:

•193:57:43 - @endurancenet: 11th Cecile miletto France, 12 th shk Nasser Bahrain, 13th Andre vidiz brazil, 14th jordi arboix Spain, 15th gabriel Forster gerAny
•19:55:21 - @endurancenet: 5th place qatari bughenaim, 6th shk majid, 7th shk dalmook, 8th Sarah chakil, 9th Christian Peterson Argentina, 10thvirginie atheroscler ...
•19:52:03 - @endurancenet: Team results: 1 UAE 2 France 3 Germany
•18:56:04 - @endurancenet: Ssamiam pulled at finish
•18:44:04 - @endurancenet: Qatar bughenaim crosses finish line 6th
•18:40:36 - endurancenet: Shaik Mohammed and curl oriental second
•18:39:44 - endurancenet: Maria Alvarez and nobby are officially world champions again!
•18:35:01 - @endurancenet: Waiting for all horses to pulse down and trot out
•17:34:00 - @endurancenet: Maria first, shk mo 2nd, shk majid3rd, heather beat Jean Phillips Frances in racing finish for 4th.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Nu är det verkligen tandpetare som gäller för att hålla ögonen öppna. Vet vi något?
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Härligt att de klarade av det! Vet du vilken plats de kom på till slut?
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Härligt att de klarade av det! Vet du vilken plats de kom på till slut?

Enligt hennes groom: runt 25e plats.
Men ingen verkar riktigt veta....
(Annelis telefon verkar protestera just nu)
Cecilia borde komma i mål inom ca 30-60min.... de är ute på sista sträckan.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

SvRf rapporterar att Maria gått i mål på 28:e plats
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Grattis Maria till 28:platsen. Superbra tycker jag men jag förstår av artikeln i ridsport att Maria inte var helt nöjd. Tack också alla di "bukar" som plupprapporterat under kvällen. Jag försökte alla möjliga och omöjliga länkar men kom inte in. Lever i 2010:banana: och det går inte att rapportera från ett VM?
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Grattis Maria och Power! Läste på förbundets sida att det varit problem sista kilometrarna och att de tvingats skritta, Power hade tappat sugen, men att vetbesiktning och upptrav hade gått utan problem, därav placeringstapp på sista sträckan. Än en gång stort stort grattis!
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Ja man undrar hur det skulle låta ut om man i någon annan gren var hänvisad till en överbelastad kartbild med små pluppar.
Tänk er: Oj nu har Malin Baryards plupp rört sig igen............. nej den stannar............ undrar om hon har vägrat?......nej den rör sig igen ..det var nog dålig mottagning.:rofl:

Riktig rolig liknelse!:bump:
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

KL

Fantastiskt av Maria och Power!!! :bow:

Och helt galet fantastiskt gjort av Maria och Nobby!
 

Liknande trådar

Hästvård Ok jag ska ge en liten snabb resúme om min pålle Surprice och våra problem de senaste 2,5 åren. Jag har gjort allt för min häst, vet...
Svar
7
· Visningar
1 597

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp