Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Jag tyckte faktiskt inte asko var så jätteskum(alltså hon var misstänkt jag röstade tex på henne när koppen åkte ut men inte tokskum) Jag misstänkte henne ju tidigt eftersom hon ville "bortförklara" min röst på dentaku med att jag mådde dåligt men det kändes ju lite taskigt att rösta på henne för att hon hade förståelse för att jag inte mådde bra:o så jag struntade i att teoria om det(jag nämnde ju det men jag tror inte jag tog upp just @Asko då utan nämnde det bara allmänt även om jag regerade på just askos inlägg. Dessutom så tycker jag fortfarande min tidigare teori var rätt bra Asko ;)
Jag tyckte inte heller asko var skum :p

Jag skrev också något att du inte mådde bra. Men det varför att jag inte ville börja misstänka dig för en sådan grej för jag tyckte att din röstmotivering var skum. Hade jag varit god så hade jag inte trott att du skulle ta en sådan motivering om du inte hade väldigt bråttom. Men du hade ju rätt.
 
Jag tyckte faktiskt inte asko var så jätteskum(alltså hon var misstänkt jag röstade tex på henne när koppen åkte ut men inte tokskum) Jag misstänkte henne ju tidigt eftersom hon ville "bortförklara" min röst på dentaku med att jag mådde dåligt men det kändes ju lite taskigt att rösta på henne för att hon hade förståelse för att jag inte mådde bra:o så jag struntade i att teoria om det(jag nämnde ju det men jag tror inte jag tog upp just @Asko då utan nämnde det bara allmänt även om jag regerade på just askos inlägg. Dessutom så tycker jag fortfarande min tidigare teori var rätt bra Asko ;)
:rofl:
Fast nämnde inte någon annan också att du mådde dåligt när du röstade?
Flåt men vilken tidigare teori? :o Så många misstankar är inte lätta att hålla reda på :p

Edit: Ser nu att det var Artline, var nog därför jag inte had (*mutter*) så mycket emot det, ville ju inte rikta dina misstankar ditåt också! :D
 
Fast det var inte direkt planerat :o vi bara oroade oss över att det vore bra om koopen åkte ut i det läget och inte en till "vanlig" ulv, att det medförde att de goda trodde att jag var god var en stor bonus som jag inte hade förutsett :angel: Ville bara skydda @Artline till varje pris :p

Fast för mig på läktaren (där man alltid spelar bäst:angel::rofl:) outade Koppens kommentar dig som ulv. Jag har svårt att se att hon skulle skriva så om inte du också var ulv.

Jag vet att det egentligen var en ulv för mycket men tyckte att de goda vunnit lite väl lätt i de två sista lekarna (inre alls bitter över att inte vi inte vann senaste :angel:) så tänkte utmana alla lite extra.

Det är ju sån övervikt på goda specialroller att det är skitsvårt för de onda att vinna :devil:

Har goda vunnit? I så fall beror det ju på att onda valt att gå på taktiken att outa hela lyan genom sena röständringar.
 
Jag tyckte inte heller asko var skum :p

Jag skrev också något att du inte mådde bra. Men det varför att jag inte ville börja misstänka dig för en sådan grej för jag tyckte att din röstmotivering var skum. Hade jag varit god så hade jag inte trott att du skulle ta en sådan motivering om du inte hade väldigt bråttom. Men du hade ju rätt.

Vad konstigt att du inte tyckte det. :angel:

Hade jag inte behövt rösta då så hade jag nog avaktat(om jag inte hade velat rösta för att få igång leken lite) men jag reagerade när jag läste det så lite skumt tyckte jag det var.
 
:rofl:
Fast nämnde inte någon annan också att du mådde dåligt när du röstade?
Flåt men vilken tidigare teori? :o Så många misstankar är inte lätta att hålla reda på :p

Edit: Ser nu att det var Artline, var nog därför jag inte had (*mutter*) så mycket emot det, ville ju inte rikta dina misstankar ditåt också! :D

Jo jag var er på spåren där nästan allihopa :p :rofl:

Jag teoriade om det utan att nämna namn när jag röstade på @Dentaku :)
 
Fast för mig på läktaren (där man alltid spelar bäst:angel::rofl:) outade Koppens kommentar dig som ulv. Jag har svårt att se att hon skulle skriva så om inte du också var ulv.



Har goda vunnit? I så fall beror det ju på att onda valt att gå på taktiken att outa hela lyan genom sena röständringar.

Så synd att du inte var med :angel: ... not :devil::D
 
För en sekund trodde jag att vi hade klonade hjärnor, så många gånger jag hajjade till och tänkte nejmen jag har ju inte skrivit min teori än, så var det du ;)
Alltså, inte undra på att vi misstänkte att ni var tvillingar ... även om ni anmärkte på det ofta :p ni hade ju varandra högt uppe på varandras godalistor!
 
För en sekund trodde jag att vi hade klonade hjärnor, så många gånger jag hajjade till och tänkte nejmen jag har ju inte skrivit min teori än, så var det du ;)
Jag funderade på om det var någon slags omvänd taktik - att vara så övertydliga med att ni var tvillingar så ingen skulle tro det men det spelade inte så stor roll för mig eftersom jag var rätt övertygad om att ni var goda bägge två ändå.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
53 021
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp