Bukefalos 28 år!

Western-tjatter 2

Sv: Western-tjatter 2

SHIT!!!!:eek:
Såg just blixtkartan, verkar vara ett redigt oväder på G!!!! Bäst att dra ur allt för säkerhets skull, även om det inte verkar komma häröver....
Åskan har plockat tillräckligt mycket av mig i år:mad:....
 
Sv: Western-tjatter 2

Texaz! Jag bara retas med dig. Vi ses . Ta med dig nr en då ifall att nått går knas.
 
Sv: Western-tjatter 2

SHIT!!!!:eek:
Såg just blixtkartan, verkar vara ett redigt oväder på G!!!! Bäst att dra ur allt för säkerhets skull, även om det inte verkar komma häröver....
Åskan har plockat tillräckligt mycket av mig i år:mad:....

Visst ser det ut som ett rejält oväder?
Däremot ser det ut att gå rätt över här så småningom :crazy:

Den uppdateras om 5 minuter...ska kika då igen.
 
Sv: Western-tjatter 2

SHIT!!!!:eek:
Såg just blixtkartan, verkar vara ett redigt oväder på G!!!! Bäst att dra ur allt för säkerhets skull, även om det inte verkar komma häröver....
Åskan har plockat tillräckligt mycket av mig i år:mad:....

Ja de ska du absolut göra. De gör vi alltid när vi åker i väg.
 
Sv: Western-tjatter 2

SHIT!!!!:eek:
Såg just blixtkartan, verkar vara ett redigt oväder på G!!!! Bäst att dra ur allt för säkerhets skull, även om det inte verkar komma häröver....
Åskan har plockat tillräckligt mycket av mig i år:mad:....

Ni verkar inte ha roligt väder där nere ,än så länge så har vi klarat oss bra här uppe
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
576
Senast: Lady_S
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
26 27 28
Svar
543
· Visningar
14 911
Senast: Lingon
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
922
Senast: Queen
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 559
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Livförsäkring
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp