Western-tjatter 2

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Fortsätt gärna tjattra här. Tänk dock på forumreglerna som alltid ;)

Anledningen till att jag skapar en ny tråd är att den gamla tråden börjar bli rejält lång, egentligen har jag väl velat ha en gräns på max 2000 inlägg innan en gammal tråd låses och en ny startas upp.

Ha det så trevligt och var snälla med varandra :)
 
Sv: Western-tjatter 2

hallå alla glada tjattrare


Texaz min häst är en nordsvensk brukshäst

de är inte lätta att flytta på om man inte har vunnit över dem helt på sin sida, vilket jag trodde att jag hade men det är bara att motivera vidare...


Nu har vi varit och handlat, min sambo ska laga till sin mycket goda köttfärssås.

Jag känner aromen från köket och magen kurrar

Vill bara tala om att jag nu varit utan godis i 6 dagar, jag är bäst:D:rofl:


MMpersson
 
Sv: Western-tjatter 2

Hej persson
Vad har din nordsvensk för stam? Har ju själv några stycken...Alltid intressant att jämföra.
 
Sv: Western-tjatter 2

Fortsätt gärna tjattra här. Tänk dock på forumreglerna som alltid ;)

Anledningen till att jag skapar en ny tråd är att den gamla tråden börjar bli rejält lång, egentligen har jag väl velat ha en gräns på max 2000 inlägg innan en gammal tråd låses och en ny startas upp.

Ha det så trevligt och var snälla med varandra :)

Gulle dig Gunnar
throsekiss.gif

Vi lovar att bara smågnaga lite på varandra här....
thgrouphug.gif
 
Sv: Western-tjatter 2

Bara små lovebites... ;)

Men med förra trådens slut i färskt minne tänker jag nu be Moderatorer, huvud, western och div sådana då.. skriva vilka regler som Verkligen gäller i en tjattertråd så vi slipper triangelkaos och övertramp. :bow:
 
Sv: Western-tjatter 2

Hej persson
Vad har din nordsvensk för stam? Har ju själv några stycken...Alltid intressant att jämföra.

hon tillhör Grålla stammen, samma mamma som Ene-Blacken men pappan heter Nalle.
Behöver ni fler?

Vad har ni?


MMpersson
 
Sv: Western-tjatter 2

Håller med..... Här åskar det och regnar, väntar med spänning på ett rejält oväder...
 
Sv: Western-tjatter 2

Tackar för detta, Gunnar:bow:.

Hej hopp alla! Tittar in som snabbast för att se vad som är på G. Ska gå ut med hundarna och sen är jag tillbaka igen...*går*:D
 
Sv: Western-tjatter 2

hon tillhör Grålla stammen, samma mamma som Ene-Blacken men pappan heter Nalle.
Behöver ni fler?

Vad har ni?


MMpersson


De verkar inte vara släkt. Vårt gammelsto var efter Boa-Holmer och hennes döttrar som vi avlar på är efter Kosack. Hinstarna vi använt till demär av norsk stam Teigerblesen och Fabian e. Haugsvarten.
Vill ha fram lite mindre hästar men pampiga.
 
Sv: Western-tjatter 2

Halloj allesamans!!
Hur är de här i kväll då?
Imorron ska jag till grevagården och titta , de ska bli roligt. Hmm hade jag användt huvudet lite mer så hade jag ju kunnat vara med själv där i pleasure och nån annan lätare gren. Jaja, så är de. Han går så fint nu.
 
Sv: Western-tjatter 2

Gokväll Tjattervänner!!!!:bow:

Äntligen hemma efter handledarutbildning:p, känner mig tom i bollen:angel:...

Borde packa och fixa matsäck till imorgon men det lutar åt sängen och tidig uppgång imorrn istället....
 
Sv: Western-tjatter 2

Kolla olyckan på galoppen idag.
De är synd att tidningarna skriver fel bara. Jag som är äkta galoppmänniska vet exakt vad som hände.
Den första hästen som gick omkull gjorde de pga att den bröt benet.PANG rätt av bara. de går tyvärr inte att göranått åt de, de kunde lika gärna hänt i träning. Sen kom de två hästar bakom den och snavade över den och gick då givetvis omkull. Dom klarade sig med lindriga skader och jockeyerna är ok men mörbulltade. Tänk er falla till marken i 70km i tim. De har hänt mig och de var otäckt de går så jävla fort så man hinner inte reagera. Hästen stod snabbare på benen än mig och var som bortblåst på väg till stallet. De hände i ett snabbjobb på täby galopp för ca 15 år sedan. OJ! vad långt de blev.
 

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
478
· Visningar
12 266
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 265
Senast: WBanna
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 817
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 892
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp