Western-tjatter 2

Sv: Western-tjatter 2

Du har du kollat vädret?
Jag tänkte inte på hur de skulle vara där du kommer köra men ta de lugnt så du inte får vattenplaning. De skulle komma 80-100mm regn!! Herregud mina hästar ska nog få komma in men just nu är de jätte bra väder men börjarde så går jag tammetusan ut och hämtar in dom. De hängde över Danmark nu men var på väg snabbt in.:eek:

Ska ta det försiktigt, jag lovar!!!! Vill ju träffa er!!!:love:

Har inte sett än, men regnigt kommer det definitivt att bli, trist:(...
 
Sv: Western-tjatter 2

tjoho allihop, kvinnor och män

var gör ni ikväll?

Jag fick telefon från lillasyster som meddelar att de kommer imorgon istället för på söndag.:eek:

Tror ni jag har sprungit runt och städat nu eller?

men nu är det Sex and the City så nu ska jag ta en paus..


kramen


MMpersson
 
Sv: Western-tjatter 2

Ska ta det försiktigt, jag lovar!!!! Vill ju träffa er!!!:love:

Har inte sett än, men regnigt kommer det definitivt att bli, trist:(...

Du vet att de finns plats här att sova om du vill sova torrt.. Jag åker till Greva med Gutis i morron förmiddag så vi är där. Ta med mitt tel i fall de är nått.
 
Senast ändrad:
Sv: Western-tjatter 2

:rofl:...känner igen det där:o...hopplöst ute i sista minuten oavsett om det är planerat besök eller ej...:cool:

Nu tackar jag för mig...sängen lockar. Ska ju vara seriös och jobba i morgon:grin:
 
Sv: Western-tjatter 2

*hoppar och skuttar* Lillhallen är Färdigklinkrad! ..bara storhallen kvar.. Woho!! :banana::bump::banana:

det kommer bli kanonfint.. bästa idén jag haft - interiörmässigt... rent praktiskt den Absolut Sämsta!
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
434
Senast: hamilton1
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
13 524
Senast: thoora
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 429
Senast: WBanna
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 087
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppfödare som slutat svara
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp